Głosnikczek + mikrofon

Witam

jestem totalnym laikiem w dziedzinie elektroniki, chcialbym zrobic mały podsłuch, domyslam sie ze potrzeba mi bedzie głosniczka mikrofonu oraz jakiegos zasilania, podsluch ma byc przewodowy, czy ktos moglby mi powiedziec co jeszcze jest mi potrzebne i jak to wszystko zrobic? gdzie zasilanie i w ogole co i jak...

z gory ogromne dzieki

Reply to
Interkas

Zasilania nie trzeba, wystarczą 2 pojemniki (np. plastikowe kubki) + sznurek :D

Paweł

Użytkownik "Paweł Cern" snipped-for-privacy@surname.pl napisał w wiadomości news:eba5lm$cdj$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

ja tu powazny problem mam a Ty sie nabijasz!!

Reply to
Interkas

Użytkownik "Interkas" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:eba64i$p20$ snipped-for-privacy@news.lublin.pl...

Ależ on mówi zupełnie poważnie :-) Sam tak robiłem jak byłem mały, a jeżeli Ci chodzi o podsłuch przewodowy to poszukaj starych domofonów, mały tuning i w sam raz ;) Pozdr, CheMiK

Reply to
CheMiK

podlacz pod komputer lub laptop mikrofon na dlugim ekranowanym kablu i masz gotowe.. cala robota to przylutowac mikrofon do kabla i kabel do wtyku mini-jack. mozesz tez do tego celu uzyc stary magnetofon z wejsciem mikrofonowym i dokonac malego tuningu

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

avt.pl czy com.pl i tam sklep, podsluch przewodowy jest w ofercie (nalezy zakupic zmontowany jak sie ma 2 lewe rece i lutowac nie umie albo sie nauczyc ;) mozna)

Reply to
Krzysiek

Jak najbardziej poważnie. Dodatkowo rozwiązanie to ma plus - niski koszt komunikacji w dupleksie!