Generator m.cz. - Page 2

Re: Generator m.cz.
Dziekuje za linka.
TG 4, TG 5, MP 39, MP 42, GT 108???

Re: Generator m.cz.
Hello Jacek,

A jaka to różnica czy wstawisz tam muzealne TG czy współczesne BC?

Re: Generator m.cz.

Ano taka, ze nie wiem, czy mozna sobie je podmieniac:)
Czyli taka samo, gdyby twoj mechanik samochodowy powiedzial, ze:
"a dlaczego nie wstawi pan sobie pompy paliwa od Astry, skoro pasuje
rowniez do Pana samochodu?"

Re: Generator m.cz.
Dodam jeszcze (szczegolnie dla Pana Sokolowskiego), ze niech sobie odpyta
googla o to, jakie typy pomp paliwa pasuja do jego modelu samochodu...

Re: Generator m.cz.

Zapewne kilka różnych typów różnych producentów, a te z kolei pasują
do wielu modeli różnych marek. Nigdy niemiałem potrzeby wymiany pompy
paliwa, ale z innymi częściami tak właśnie jest (jak wiem co trzeba
wymienić, to zwykle kupuję przed wizytą u mechanika, a w sklepie
sprawdzają to w jakiejś specjalnej bazie danych, nie w guglu).

Re: Generator m.cz.
Odpowiedz napradwe logiczna...

Re: Generator m.cz.
Hello Jacek,

Dość. *PLONK!*

Re: Generator m.cz.

A może jednak warto czytać odpowiedzi? Ktoś ujż wyjaśniał, że można.

Mniej więcej taka sama. Bo skoro pasuje i jest łatwiej dostępna,
to warto skorzystać z wiedzy mechanika. Ale żeby wiedzieć, to trzeba
zapytać.

Re: Generator m.cz.
Wiec zapytalem.

Re: Generator m.cz.

Ale nie wystarczy zapytać, trzeba jeszcze przeczytać odpowiedzi.

Re: Generator m.cz.
Kiedys tam znalazlem to:
http://www.elektronika.ne555.bitmar.net/projekty/prosty_generator_akustyczny.htm
Jakos nie zadzialalo. Odezwalem sie na pl.misc.elektronika. Odzywali sie
koledzy z roznymi
pomyslami:
http://news.elektroda.pl/prosty-generator-akustyczny-t379775.html

Wiec zapytalem o schemat takiego na 2-3 tranzystorach i sie zaczelo, ze sam
sobie nie znajde...

Re: Generator m.cz.

Pamietamy.
To jest wlasnie skutek "mnie nie interesuje jak".

Uklad jest zasadniczo dobry i dziala. Tzn powinien.

No to przeciez znalazles, co - na 4 jest zly ?

J.

Re: Generator m.cz.

Ale pl.misc.elektronika to nie pl.misc.nowe-schematy.

Re: Generator m.cz.
Ale dlaczego sie oburzasz?
Zadalem proste pytanie.
I zostalem zbluzgany za nie.
Czy tak trudno napisac BC123, BC456, R1 4k7 i tak dalej?

Re: Generator m.cz.
Hello Jacek,

Trudno. Bo to nie grupa dla leniwych newbie, którym się nie chce
googla odpytać.

Re: Generator m.cz.

Może nie jest, ale w miarę regularnie zdarza się tu, że jakiś "leniwy
newbie, któremy się nie chce googla odpytać" potrafi jednak skorzystać
z dawanych mu rad.

Re: Generator m.cz.
Hello Jarosław,

Ale widziesz, że temu akurat się nie chce - woli pyskować i zamulać
grupę głupawymi tekstami. Nawet Ciebie atakuje.

Re: Generator m.cz.

Nawet "Jego"?

Re: Generator m.cz.

Co mi tam takie atakowanie. Ja już dawno się zorientowałem, że jemu
wcale nie chodzi o ten kilohercowy generator, tylko przyszedł tutaj
popyskować sobie trochę. Widać musi.

Re: Generator m.cz.

Dokladnie. Teraz zaczal na innej grupie pyskowac. Kolejne niedowartosciowane
dziecko neo lub tym podobnych tworow.

Site Timeline