Generator 32Khz

Bardzo proszę o schemat z podaniem wartości elementów RC.
Zrobiłem to dziadostwo na 'ls04 , albo źle poplątałem druty, albo coś
porąbałem na sprzężeniu zwrotnym. SZLAG MNIE TRAFIA przy takiej pierdualii..

MH

Re: Generator 32Khz
Witam
Potrzebujesz dokładnie 32KHz ?
Na RC zbyt stabilne to nie bedzie ale jak może być w okolicy 32KHz to daj
kwarc zegarkowy i po sprawie.
Piotr

Re: Generator 32Khz

Zegarkowy na TTLach... ciężko. Jeśli już to na CMOS.

Marek

Re: Generator 32Khz

Na ile dokładnie ma być 32kHz? Na 7404 można to zrobić tylko "mniej
więcej".

P.P.

Re: Generator 32Khz
pierdualii..

http://www.elektor.com/magazines/2011/july-047-august/reanimating-probe-for-avr -Îźc.1852608.lynkx

Pozdrawiam,
PP

Re: Generator 32Khz

 Zrób to na pojedyńczej bramce Schmitta 7414 (LS,HC,S itd). Jeden opornik,
jeden kondensator a zawsze działa !!!

Powodzenia
Roman

Re: Generator 32Khz
Hello Roman,

Na TC7S14 najlepiej :)

 RoMan
Re: Generator 32Khz

=============

Boszsz... Problem rozwiązany!! Cyna mi się "chlapła" i zwarła 2 wyjazdy
inwerterów 'ls04. Już jest OK!!

MH

Re: Generator 32Khz

Na LS może się nie wzbudzać.  Ogólnie bramki TTL się nie nadają do tych
rezonatorów gdyż małe rezystancje bramek niemożliwiają wzbudzenie rezonatora
o tak dużej impedancji.
Jeśli już to pokombinuj na CMOS.

http://circuit-diagram.net/crystal-oscillator-circuit
http://electroschematics.com/225/1hz-generator-and-2hertz-oscillator /

Marek

Re: Generator 32Khz

Aaa z rozpędu myślałem że chodzi o układ na rezonatorze zegarkowym.