gdzie transformatorki separujące ?

Zachęcony szybką pomocą w poprzednim poście mam następne pytanie :)

Otóż, potrzebuję dostawcy (producenta, sklepu) mianiaturowych
transformatorków separujących audio , tego typu jak są używane w diboxach
estradowych - czyli, generalnie - pierwone uzwojenie pojedyncze, wtórne
symetryczne (całość o przekładni 1:1 lub okolice).

Ktoś wie coś w temacie ?

pozdr.

Re: gdzie transformatorki separujące ?
w Farnellu :) też znalazłem transformatorki audio, no ale w miarę tanie
(murata, w cenie poniżej 2E) są tylko niesymetryczne (bez odczepu),
no chyba, żeby ostatecznie zastosować 2 szt :).

Ale może ktoś w Polsce produkuje takie transformatorki do di-boxów własnie ?

Re: gdzie transformatorki separujące ?
Hello sundayman,

Za komuny jedynym producentem była Fonia w Warszawie. Uprzedzając: to
nie Studio Fonia - chodzi o dawny zakład produkujący i naprawiający
profesjonalny sprzęt studyjny.

Re: gdzie transformatorki separujące ?

Później się to zwało CENRiT. Chyba jeszcze trwa proces likwidacji majątku
firmowego, ale jak z możliwością wykupu czegokolwiek to nie mam pojęcia.

--
pozdr.
K.K.

Re: gdzie transformatorki separujące ?
Hello K.K.,

I komu to, kwa nać!, przeszkadzało?

Re: gdzie transformatorki separujšce ?

A musialo przeszkadzac ?
Brak zbytu, brak pomyslu i padli ..

J.

Re: gdzie transformatorki separujące ?

Nie za bardzo rozumiem po co wtórne symetryczne ?

Re: gdzie transformatorki separujące ?

wyjście XLR (z izolacją galwaniczną)

Re: gdzie transformatorki separujące ?
czy chodziło o to?