Gdzie szybko prototypy PCB z metalizacją

Witam,

Wiem, że o płytkarniach było wiele razy, ale najczęściej o tanio.

Jaką firmę byście sugerowali, aby w miarę szybko uzyskać prototyp 2- stronny z metalizacją i solder maską. Normalnie płytki robimy w Techno, ale ich termin dla prototypów systematycznie się wydłuża. Obecne 10..12 dni wydaje mi się zbyt długo. Może ktoś zna firmę, gdzie zrobią to 2 x szybciej. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Miks szybciej, ale gorszej jakosci (na prototypy moze byc) gola wytrawiona miedz bez otworow potrafia w pare godzin zrobic ;) sobol

Reply to
sobol

Piotr Gałka napisał(a):

Ale czy szybko?

Reply to
Bartek P

Piotr Gałka napisał(a):

Zadzwoń do Faldruku. Ostatnio robiłem u nich płytkę ekspresem w 4 dni robocze (w praktyce wysłałem mailem plik w czwartek wieczorem a w środę płytka już była gotowa). Tylko że to była 1-stronna z soldermaską. Dopytaj się o 2-stronną.

Reply to
Adam Dybkowski

Użytkownik "Piotr Gałka" snipped-for-privacy@CUTTHISmicromade.pl napisał w wiadomości news:45100fc8$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Witam Proszę zapytać w firmie Atarex -

Przy uzgodnieniach termin może byc 2-3 dni. Pozdrawiam

Reply to
AK

Moze np.

Dz.

Reply to
Dziadek

Bez soldermaski metodą frezowania, z metalizacją i ścieżkami zdaje się około 8milsów. Ze względu na grubość frezu, minimalna odległość między ścieżkami to chyba 10milsów. Decymetr kw. to koszt około 40-50zł. Termin wykonania to około 2-3dni, ale to trzeba ustalić telefonicznie. Płytka wykonana porządnie, bez zwarć i przerwań ścieżek. Jeżeli jesteś zainteresowany daj znać na priva to podeśle Ci namiary.

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Użytkownik "Darek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:eetf04$n83$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Dałem znać, ale odbiłem się od przepełnionej skrzynki. Czyżby cała pme zwróciła się o ten namiar. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

"ElStat" Elektronika Automatyka Elżbieta Statucka ul. Chwaliszewo 17/23

61-105 Poznań

tel.: (61) 8 52 65 42 fax : (61) 8 55 05 24 fax czynny całą dobę, tel.kom.: 0 602 214 950 sprawy techniczne e-mail: snipped-for-privacy@home.pl Strona www:

Nie pamiętam nazwiska człowieka z którym rozmawiałem i któremu zlecałem wykonanie obwodu, ale nie była to p. Statucka. Z faktura nie ma problemu. Dodam tylko ze plytka jest pokrywana czyms w rodzaju kalafonii rozpuszczonej w spirytusie a być może wlasnie kalafonią - nie pytałem - wiec lutuje sie dobrze. Jak nie chce sie miec plackow "martwej medzi" to należy to wyraznie zaznaczyc, wtedy usluga kosztuje troche wiecej przez większe zużycie frezu. Ja wysylalem caly protelowy projekt pcb a ten czlowiek sam juz sobie generowal co chcial.

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek