gdzie szukać zespolnoego ściemniacza( kilka kan.) do domu?

klient podpatrzył u kogoś ściemniacz oświetlenia, taki ładny panel z
diodami, steruje kilkoma urządzeniami - ledy, żyrandol itp. Ma kilka kanałów
i regulację jasności.
Może ktoś podrzucic gdzie tego szukać?
Szperam w goglu, na alegro, ale sterowniki oświetlenia to pokazują tylko
dyskotekowe, albo zwykłe pojedyncze. Grzebałem w inteligentnych domach, ale
są pod magistrale.
Pozdrawiam
Michał

Re: gdzie szukać zespolnoego ściemniacza( kilka kan.) do domu?
Lutron grafik, crestron iLux.

Uprzedzam - dość drogie (kilka tys). Gdyby kolega chciał kupić - zapraszam
www.machineria.eu

Re: gdzie szukać zespolnoego ściemniacza( kilka kan.) do domu?

Co do ceny, to słyszałem że to taki rząd kwot, ale niestety nie da się
obejrzeć , bo www nie śmiga,
pozdrawiam
Michał

Re: gdzie szukać zespolnoego ściemniacza( kilka kan.) do domu?

na naszej stronie kolega nie obejrzy, polecam pod tym względem stronę
lutrona na przykład;

http://www.cinematic.pl/sterowanie/Lutron-GRAFIK-Eye-QS.html

My natomiast czasem sprzedajemy tego typu sterowniki do instalacji, które
robimy.

Re: gdzie szukać zespolnoego ściemniacza( kilka kan.) do domu?
nie muszą być pod magistrale, zobacz system Berkera , chyba BLC z tego
co pamiętam, bezprzewodowa transmisja , i robisz co chcesz

na KNX też są klocki bezprzewodowe

Pozdrawiam FCI

Re: gdzie szukać zespolnoego ściemniacza( kilka kan.) do domu?

witam,
wiem, że nie muszą być pod magistrale - szukam normalnego modułu, do którego
dochodzą przewody z odbiorników beż żadnych dodatkowych elementów. To co
podal Sundaymen to dokładnie to co widziałem:)
pozdrawiam
michał

Site Timeline