[gdzie] silnik piko do wiertarki (lub podobny)

udalo mi sie wejsc w posiadanie wiertarki PIKO.
niestety ma spalony silnik.
szybkie poszukiwania sklepow modelarskich/allegro
z takimi silniczkami zaowocowaly tym ze ten silnik rozebralem i chyba
zanim cos znajde to zdaze przewinac ;)

niemniej jednak zapytuje , bo moze ktos wie, gdzie takie stare/modelarskie
silniki (lub podobne) da rade jeszcze dostac? w koncu byly stosowane w
kolejkach, zabawkach, etc.

ten moj to akurat "typ 3030" 7000 rpm 12V. akurat napiecie i obroty sa mi
obojetne, byleby rozmiarowo pasowal ;)
moze jakis sklep ogolnie z duzym wyborem malych silniczkow?

--

Re: [gdzie] silnik piko do wiertarki (lub podobny)

Spytaj na grupie modelarskiej lub w sklepach modelarskich...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tych├│w.
Nie kazdy Zywiec to piwo...

Re: [gdzie] silnik piko do wiertarki (lub podobny)

Jestem w szoku!
Niema na allegro???!!!

Włodek ;)

Re: [gdzie] silnik piko do wiertarki (lub podobny)
sam sobie odpowiem :)
udalo mi sie dojsc jak znajdowac sklepy z przyzwoitym wyborem
silnikow ,
slowa kluczowe dajace dobre wyniki to  "modele rc" :)