Gdzie po dławik rdzeniowy w W-wie?

Witam, Poszukuję dławika 390 uH (rdzeniowy on się chyba nazywa, wygląda jak opornik, z kodem paskowym). W sklepach sieciowych są, ale cena zabawki to < 50gr, a wysyłka 6 PLN :( Być może są na Wolumen, ale to też jazda przez całe miasto, bilety wyniosą mnie więcej niż to g....

Mam też ferryt od zepsutego wzmacniacza antenowego, ile zwojów trzeba by na niego nawinąć, aby dostać ok. 390 uH? (wartość indukcyjności nie jest krytyczna, +/- 50% mi wystarczy).

Antek

Reply to
Antek Laczkowski

Pozukuję kondensatora 390 pF. W sklepach sieciowych są, ale cena zabawki to < 50 gr a wysyłka 6 PLN :( Być może są na Wolumenie, ale to jazda przez pół Polski, bilety wyniosa mnie więcej niż to g... Mam też cienki laminat dwustronny, trochę zepsuty (zaśniedział), ile cm^2 trzeba, aby dostać ok. 390 pF? (wartość pojemności nie jest krytyczna, +/- 50% mi wystarczy).

Użytkownik "Antek Laczkowski" snipped-for-privacy@pocztaSPAMonet.pl napisał w wiadomości news:4558737a$0$17957$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...

20
Reply to
wrr

Użytkownik "Antek Laczkowski" snipped-for-privacy@pocztaSPAMonet.pl napisał w wiadomości news:4558737a$0$17957$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...

20

albo jakaś inną liczbę By to stwierdzić nalezy skorzystac z miernika indukcyjności, który jest kosztowny

Reply to
wrr

Twoje latwiej trafic poprawnie :-)

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Nie wiadomo jak cienki laminat :)

e.

Reply to
entroper
[...]

Bo ja wiem... Nic o grubości i materiale nie napisałem.

grubosci i materialow nie ma znow tak wiele. A jeszcze napisales "cienki" :-)

Za bardzo ułatwiłem. Chyba musze zmienić zadanie: Potrzebuję opornik 390 om i mam starą spiralę z zepsutego czegoś. Ile zwojów spirali potrzebuję?

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Fafnaście ! Sprawdź w google, zapytaj na forum rezystory, zadzwoń do firmy : Pracownia Projektowa rezystor Sp.b.o.o. Poza tym

:-)

Reply to
wrr

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Teraz ułatwiłeś maksymalnie. Odpowiedź: 3 zwoje. Nieznanej średnicy :) Chyba, że ta spirala jest ze sznurka i nie dałoby się zrobić odpowiednio małego zwoju :)

e.

Reply to
entroper

Poprawna odpowiedź #1

Poprawna odpowiedź #2

Ale to chyba nie do mnie powinno być...

I smiley nic nie pomoże ;P

Niestety - latwo dopytac co to za spirala.

Gorzej dopytac o parametry nieznanego rdzenia :-)