Gdzie płytki drukowane z pliku tif? - Page 4

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

No nie. OkoB3%o 18.

--20%

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

A czemu nie?
Do maszyny na plaskie plyty alu pokryte selenem mialem dostep gdzies ok=
olo20%
1976. Pol pokoju zajmowala ;)

--20%
pozdrawiam,
Lukasz Spychalski20%

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

A ta maszyna miala opcje pomniejszania ?

J.

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

Hmmm, naświetlenie klisz to dopiero połowa sukcesu. A co będzie dla nich
plikiem wejściowym to już wszystko jedno - ja oddaję do naświetlania
najczęściej PDFy bo taki format chętnie łyka najbliższa naświetlarnia
(Javelin jakby co). Z Gerberami pewnie by się bardziej męczyli bo
najczęściej robią prace dla poligrafii.

Ale co z programem wierceń? W profesjonalnych płytkarniach wiercenie
jest wykonywane jeszcze przed trawieniem. A dla wiertarki numerycznej
potrzebujesz konkretnych współrzędnych każdego otworu oraz apertur
(średnic wierteł). Jak chcesz to zrobić automatycznie z pliku TIF?
Podobnie z PDFa się nie da - ten plik musisz wygenerować w programie do
projektowania płytki.

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

to co, ten gerber to takie badziewie za koszmarną kasę co nawet z obrazka
kułeczek nie potrafi powykrywać?:O) ludzie dajcie spokoj bo rece opadają

a co do wierceń, to kto powiedział ze płytka ma być owiercona?
moze nie trzeba, a jak trzeba to zleceniodawca może podesłać pozycje i
średnice otworków w poliku tekstowym!:O) tylko nie mow mi ze fachowcy sobie
z tym nie poradzą bo nie wiedzą gdzie kliknąć myszką?:O)

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

Napisze to wprost gerber to typ pliku a nie oprogramowanie wszyscy to wiedza a
ty nie . Jak jestes wszystko wiedzacy to napisz odpowiednik cam350 i sprzedawaj .

A jak sie pomylisz przy recznym pisaniu pliku owiertu stawiajac kropke nie tam
gdzie trzeba to powarzna firma bedzie probowala to wyjasnic , bo maszyna
sygnalizuje wyjazd glowicy poza obszar pracy , kto pisze plik owiertu recznie
chlopie zastanow sie !!!!

tylko nie mow mi ze fachowcy sobie

Wiedza , jak pisalem wczesniej moga , tylko daruj ale czasy pracy za 5/h
bezpowrotnie minely . Jak twoja robota nie jest warta narysowania jej z sofcie
do pcb to na 99% nie jest warta wykonania jej w firmie produkcyjnej , wiec z
takimi rzeczami idzie sie na allegro albo tam gdzie robia za 5/h .

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

tak wiem, widzę że też do kumatych nie należysz wiec powiem wprost że chodzi
mi o oprogramowanie robiące pliki tego formatu:O)

jak ja zrobię projekt to moja sprawa, mogę ręcznie, mogę automatycznie, mogę
algorytmicznie i huj ci do tego, dziwią mnie tylko takie jełopowate firmy co
nie potrafią sobie automatycznie zaimportować płytki z pliku graficznego, bo
w menu mają do wyboru tylko pliki gerbera:O)

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

Dyskusja sprowadza się do szukania zakładu fotograficznego, w którym zrobię
odbitki cyfrowe z dyskietki 5,25 cala. Takie mam wrażenie :)

Michał

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
On 2009-08-26 00:31:35 +0200, "Papa Smerf"

AFAIK PapaSmerf nie używał takiego tonu. Bliżej Ci do Ważniaka. ;)

Czemu się tak uparłeś przy pliku graficznym?
Równie dobrze mógłbyś się uprzeć że nie chcą Ci zrobić płytki z mp3,
albo z doc.

W menu do wyboru jest kilkanaście plików. Ale nie ma tam tiff, mp3, ani doc.

--
DJ

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

ja się nie upieram, ale projekt ścieżek to jest obraz graficzny, w jakim
formacie byś go nie zapisał, więc tłumaczenie że nie potrafią zrobić płytki
z tifa to robienie z igły wideł i tyle

jest masa firm robiących płytki dla kturych plik graficzny nie stanowi
żadnego problemu:O)

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
 pB3%ytki z mp3,

GF3%wno prawda. Jest to zapis wektorowy nadajB1%cy siEA% do prostej konwe=
rsji20%
na dane do sterowania maszynB1% CNC.

  wiEA%c tB3%umaczenie BF%e nie potrafiB1% zrobiE6%

Bo robiB1% stykowo lub posadzB1% czB3%owieka ktF3%ry w 2-3 godziny zrobi =

konwersjEA%. W tym drugim przypadku w zaleBF%noB6%ci od wielkoB6%ci zamF3%
wienia20%
doliczB1% ekstra za przygotowanie produkcji lub uznajB1% ze i tak im siEA%
 opB3%aca.

--20%

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

wektorowy, czy bitmapowy, to zawsze obraz graficzny, amen!:O)

chój mnie obchodzi jak oni to robią, ja ich roboty uczyć nie zamierzam!
jak są głąby to siedzą kilka godzin i klikają myszką, a jak parę szarych
komórek mają to komputer im przekonwertuje do formatu jaki trzeba, tylko
muszą dać mu szanse!:O)

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

Wektorowy opisuje ruch narzEA%dzia. Jest dostosowany do sterowania maszyn=
B1%.

Wystarczy BF%e ty ze swoimi problemami chuj ich obchodzisz. A teraz teBF%
20%
mnie. EOT

--20%

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

grafika wektorowa to grafika wektorowa a nie program sterujący maszyną,
a sterowanie nią to już inna bajka:O)

ja ich obchodzę? ja się z takimi przydupasami nie zaddaję i innym to
odradzam a tobie chój w d...!:O)

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

Pliki z grafiką wektorową mają często dodatkową informacje, jak
chociażby gdzie wiercić, czym wiercić, gdzie frezować, gdzie
metalizować, gdzie pomalować soldermaską, itd. Tiff tego nie ma. Wiele z
tych parametrow ma _kluczowe_ znaczenie dla procesu wytwarzania a
automatyka szukająca choćby dziurek na tifie i obliczająca ich srednice
jest zawodna. Tiff jest więc _ostatecznością_. I dokładnie tak powinien
być traktowany przez płytkarnie - nie, ale jesli już trzeba to nie
odpowiadamy za skutki i kasujemy odpowiednio do poziomu upierdliwości.

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

Wal siEA% w ryj debilu.

--20%

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
Hello Mario,

Ale po co karmisz trolla? Już Cię sprowadził do swojego poziomu...

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

a ty trolu miałeś sie już nie odzywać, baw sie dalej swoją plonkownicą!:O)

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

A nie lepiej dać go w killfile?, co zresztą gorąco polecam...

--
DJ

Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?

ByB3%by pierwszy w moim KFie. Nie zasB3%uguje na to :)

--20%