Gdzie od reki atmega32u4 lub at90usb162

Widze ze nigdzie tego nie ma czas oczekiwania 3-7 tygodni. Mozna to gdzies dostac od reki ? Ewentualnie cos podobnego.

Reply to
konieczko

W dniu 05.09.2010 18:02, konieczko pisze:

Obawiam się, że może być problem - ja w końcu kupiłem atmega32u2 - tylko

1kb ramu, bez ADC ale były na stanie w seguro.

A z "cosia podobnego" to kompletuję dzisiaj zamówienie na ARM'y od kamami (cena aktualnie niższa niż za AVR a dużo więcej ramu i MIPS). Np coś takiego: ARM Cortex-M3 CPU, 32kB Flash, 10kB RAM, USB, CAN, 2xUART, I2C, SPI, ADC, STM, LQFP48, RoHS

Reply to
Michoo

W dniu 2010-09-05 23:42, JarekC pisze:

Juz kupilem !

Reply to
konieczko

W dniu 06.09.2010 22:46, konieczko pisze:

Podzielisz się wiedzą gdzie?

Reply to
Michoo

W dniu 2010-09-06 23:19, Michoo pisze:

Juz nie ma nastepna dostawa za 3 miesiace.

:(

Reply to
konieczko

Jeśli trzeba więcej to mogę odstąpić ;)