gdzie nabyc dobry stroboskop

Witajcie,
nie mam specjalnie styku z tym rynkiem więc Wam zapewne będzie łatwiej coś
doradzić gdzie mogę coś takiego znaleźć,
szukam najlepiej jakiejś zintegrowanej lampy wyładowczej/stroboskopu która
ma pracować na zewnątrz budynku więc musi spełniać wymagania IP i temp pracy
dla tych warunków [a nie jakieś chińskie IP z allegro], zasilanie napięciem
bezpiecznym [najchętniej 24V lub niżej], częstotliwość migania jakiś 1Hz,
kolor klosza biały, myślałem o czymś jak 'kogut' na dach samochodu dla służb
technicznych które produkuje np Elektra ale oni mają niebieskie, czerwone i
żółte lampy a ja potrzebuję białej, do tego powinno to być solidnie zrobione
ze względu na czas pracy/dzień,
dziękuję z góry za wszelkie sugestie,
brat

Re: gdzie nabyc dobry stroboskop

Coś takiego podejdzie?
http://sklep.avt.pl/p/pl/47694/zarowka+stroboskopowa+biala.html
Co prawda na 230V, ale oprawę możesz sobie wziąć jaką chcesz.

Waldek

Re: gdzie nabyc dobry stroboskop

o! może i by było tyle, że to 230V jest ZTCW krytycznym warunkiem,
póki co więc pozostaje kupienie tego
http://www.zeelektra.com.pl/polish/lp_04.htm
i wybebeszenie zawartości i wpakowanie do jakiejś oprawy,
dzięki za podpowiedź,
brat

Site Timeline