Gdzie można to kupić w Polsce ?

Uszkodziłem przypadkiem Radeona 9700, a dokładnie zasilanie. Rozleciał się na połowę jeden 8-nózkowy układzik. Karta działa nadal, lecz nie można jej juz tak podkręcić jak poprzednio - nie dostaje odpowiedniego zasilania. Poszukuję tego elementu - jestem gotów zapłacić sowicie, aby tylko go znaleźć.

A tutaj są zdjęcia tego fragmentu karty na którym się on znajduje :
(trzecie zdjęcie od góry - ten SO8 zaraz po prawej przy SC1175CSW)

Proszę o kontakt w każdej chwili na 0-600-438-110 lub GG:2173597

Pozdrawiam - Drookash

Reply to
Drookash

Witay ! Wpadłeś w panikę ? Troszkę spokojniej - byłeś tak blisko !

przedstawicielstw. A może zakładka : request samples
! Pzdr.JJMafia

Reply to
JJMafia

Dziwisz się ??? Karta warta jak dla mnie fortunę :( Podłączyłem na omacka dodatkowe zasilanie - tą wtyczkę od floppa i zaśmierdziało ;)

Już dzwonię...

wie ?

Teraz pytanie. Czy ktoś ma takie "coś" u siebie ? Polski przedstawiciel - 2500 szt. minimum, przedstawiciel w Toruniu (jestem z Bydgoszczy) - też 2500 szt. A mi potrzeba... 1 sztukę, ew 2 gdyby ta druga obok też padła :(

Pomocy ! (pisane z CapsLock ;)

Pzdr.

Reply to
Drookash

zamow sampla z linku ktory podales :)

Reply to
buke

Użytkownik "buke" snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news:bo5gc3$k11$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

You recently ordered sample items from us under Fairchild Order Number

174176:

The following item(s) will be shipped:

(3) FDS6898A

Czy to tak ma wyglądać ? ;)

Ciekawe czy mi przyślą i ile będę czekał ?

Reply to
Drookash