gdzie można kupić wskaźniki wychyłowe ?

No właśnie - potrzebne mi wskaźniki wychyłowe, do wskazywania poziomu
syganłu audio :)
Czyli ważne żeby na skali miały jakieś pasujące oznaczenie jednostek (dB,
VU) a nie np. A :)
Potrzebuję nowe ( nie z demontażu) - wielkość raczej nieduża, tak z 10 szt
(ale może w przyszłości więcej, więc najlepiej jakieś nie jednorazowe
źródło). Nachętniej podświetlane.

Macie jakiś pomysł, gdzie takie archaizmy znaleźć ?

pozdr.

Re: gdzie moýna kupiż wskaęniki wychyůowe ?

pl.farnell.com -> w wyszukiwanie wpisz "vu meter". W Polskich sklepach,
pobieżnie patrząc, nic nie znalazłem. Jeszcze inne rozwiązanie: przez
EBay poszukać jakiegoś sklepu co sprzedaje "vu meter".

P.S.
Twój czytnik newsów nie wysyła informacji o kodowaniu znaków w poście,
niektórzy mogą źle widzieć Twoje posty.

--
Łukasz.

Re: gdzie można kupia wskaźniki wychyłowe ?

Kurcze, patrzyłem wcześniej w Farnellu ale nie znalazłem :) Ok, te które
mają chyba się nadadzą , dzięki serdeczne.

Ok, dzieki za info, zobacze o co chodzi.

Pozdrawiam

Re: gdzie można kupić wskaźniki wychy łowe ?
http://www.lumel.com.pl /

Rozbierasz drukujesz sobie skale jaka chcesz i w czym chcesz zamieniasz
zamiast tej ktora jest i juz.

Re: gdzie można kupić wskaźniki wychyłowe ?

Mnie jednak chodziło bardziej zastosowania audio (chociaż nie high-end ;),
więc te z Farnella są ok.

Pozdr.

Re: gdzie można kupić wskaźniki wychyłowe ?

A jak Lumel pojdzie z czasem, postepem i osiagnieciami i zamknie te
produkcje ?
Czas zajrzec do Farnella czy Elfy, lub przestawic sie na diody :-)

J.

Re: gdzie można kupić wskaźniki wychy łowe ?

Lumel to producent a Farnell i Elfa to pejsiate zydki co kupuja za
grosze a sprzedaja drozej niz zboze byle gowno.

Re: gdzie można kupić wskaźniki wychyłowe ?

Nie mowie nie, tylko ze przez to zapewniaja jednak wieksza
gwarancje ze towar nie zniknie.
Poki bedzie na swiecie pewna ilosc zwolennikow wychylowych
wskaznikow,  to taka firma jak ta zapewni zbyt producentowi, a moze
i zapasy na pare lat.
Z Lumelem sprawa nie jest juz taka pewna, nie mowiac ze design
troche nie z tej bajki.

J.

P.S. kto tu jest/byl pejsaty:
http://www.premierfarnell.com/premier_farnell/profile/History /

Re: gdzie można kupić wskaźniki wychyłowe ?

A to?
http://www.monacor.pl/catalogue.phtml?Comp=0&Hier=9&MainKtg28%&Page=2

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Site Timeline