gdzie można zdobyć schemat tego urządzo nka ?

http://vimeo.com/43800150

Bo bym sobie zrobił :)

Re: gdzie można zdobyć schemat t ego urządzonka ?

Ja bym od razu na wiejską poleciał i wysłał wszystkich posłów z tuskiem na
czele w czarną dupę.

Marek

Re: gdzie można zdobyć schemat tego urzą dzonka ?

Wystarczy spojrzeć na rudego by zauważyć, że już tam był i wylazł.
K.

Re: gdzie można zdobyć schemat tego urzą dzonka ?

A prezes di tutti prezesi to chyba musiał się przedostać przez jakiś
lewoskrętny portal.

Już wróciłeś z "procesyjnego pochodu" ?

Re: gdzie można zdobyć schemat tego urzą dzonka ?

Moje życie prywatne, to nie twoja sprawa - dłużniku.
K.

Re: gdzie można zdobyć schemat t ego urządzonka ?

Nie ? To może również zachowasz dla siebie swoje poglądy polityczne ?

Re: gdzie można zdobyć schemat tego urzą dzonka ?

A gdzie ty tu politykę widzisz? Ja widzę tylko biznes kolesi.

Site Timeline