Gdzie można dostać kabel zamienny do mys zy PS2? - Page 2

Re: Gdzie można dostać kabel zamienny do myszy PS2?

Tak, ale np. klawiaturę USB Windows widzi bezpośrednio. Owszem, można w
BIOS-ie włączyć emulację i wtedy Windows będzie widział klawiaturę PS/2,
ale ta opcja jest przeznaczona tylko leciwych systemów. System który
obsługuje USB, obsługuje klawiaturę USB bez pomocy BIOS-u. Z PS/2 też
mogło by tak być, ale nie jest.

Np. tutaj ktoś narzeka:

http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en/winforms/thread/e8c03513-bdbd-433b-abac-36d3e98d08c3

ale spotkałem się z tym problemem kilkanaście lat temu, jeszcze chyba na
'98.

Re: Gdzie można dostać kabel zamienny do myszy PS2?

No chyba żeby akurat nie widział.

Ja tam nie wiem czy miał włączoną emulację czy nie, ale podejrzewam, że
były sprawdone wszystkie możliwości. Przy jakiejś okazji mogę sprawdzić
co to za płyta (jakiś ABIT chyba).

Klawiaturę, to i owszem. Mogło by tak być z myszą, ale nie jest.

Mógłby też BIOS jedno i drugie wykrywać i obsługiwać, tak jak drzewiej
bywało.

Re: Gdzie można dostać kabel zam ienny do myszy PS2?

A 10 zl za kabel moze byc?
To kup nowe myszy ps2, rozkrec, wyjmij kabel i wsadz go do starej.

Tmek

Re: Gdzie można dostać kabel zamienny do myszy PS2?

Popieram takie postawy..
Jak w sklepie kupuje np pudełko zapałek, sprzedawczyni daje jednorazówkę ja
mówię: dziękuje. Sprzedawczyni dziwnie patrzy na mnie...
Poszedłem z czajnikiem na gwarancji  do serwisu żeby  wymienić  uszczelkę, a
oni mi dają nowy czajnik, ja mówię żeby wymienić uszczelkę, odpowiada
serwisant: nie da się, i zdziwiony że trafił się klient  który jest
niezadowolony z nowego czajnika...
W myszy już trzeci raz skracałem kabelek, ale mam tą samą mysz od kilku
lat...
itd.. itd.
To jest mój realny wkład w ochronę środowiska, trzeba od siebie wymagać,
nawet gdy inni nie wymagają, gdyz obecnie jest "trendi" kupić nowe.

MiSter

Re: Gdzie można dostać kabel zamienny do myszy PS2?

Tylko że takie kabelki dostarcza się do producenta w dużych szpulach.
Nikt tym nie handluje w detalu. Zapewne też z korzyścią dla środowiska.
Weź ten kabel od przedłużacza i powiększ otwór na kabel w myszce.