Gdzie mogę kupić przełącznik pozycyjny?

Witam! Mam takie pytanko gdzie mogę znależć przełącznik 6 pozycyjny obrotowy. Ma on służyć do prostownika akumulatorów? Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Reply to
Krzysztof

poskladaj urla, jesli go cos przelamie

Reply to
DJ

znaleźć to najłatwiej na składnicy złomu.. nie podałeś innych spraw , jakie obciązenie prądem to ma wytrzymywać pozatym istotny jest jeszcze uklad jaki powinien mieć z przełączaniem styków.jeśli to zwyczajny prosty uklad z regulacją prądu za pomocą odczepów na uzwojeniu to szukaj przełącznika w warsztacie elektrycznym albo sklepie z takim sprzętem, przy okazji może podpowiedzą coś więcej

Reply to
dziad_ek