Gdzie moge kupic ladowarke do aku li-ion

Czy ktos bylby laskaw podpowiedziec gdzie w Polsce moge kupic taka
ladowarke
do akumulatorow li-ion:

http://www.batteryspace.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID24%88

(symbol ch-li1418-4). Sprawdzilem lokalne sklepy elektroniczne oraz
sekcje
ladowarki na conrad.pl (innych sklepow z branzhy nie znam niestety)
ale nic madrego
nie napotkalem. Wiem ze moge ew. zamowic w batteryspace ale zalezy mi
na czasie
wiec wolalbym kupic na miejscu. Tylko gdzie to moge dostac?

Z gory dzieki

Re: Gdzie moge kupic ladowarke do aku li-ion

Czyzby do latary pod wode:) ??
CIezko CI bedzie kupic dedykowana do danego napiecia. ew. polecam www.bto.pl
, ale moze dolozysz ze100 zl i kup jakas modelarska - nowa albo uzywke z
alegro? osobiscie mam graupnera, ktory laduje wiekszosc pakietow, ma
wbudowany zasilacz i przetwornice step up zebuy mozna bylo ladowac z aku
samochodowego.
Pozdrawiam
Michal Trych

Re: Gdzie moge kupic ladowarke do aku li-ion

Powinna zadziałać też każda uniwersalna ładowarka 4-ogniwowych pakietów
Li-Ion:
http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id45%2

Do niektórych ładowarek trzeba jeszcze dokupić zasilacz 12-14V (bo
standardowo działają z akumulatora samochodowego):
http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id92%87

Re: Gdzie moge kupic ladowarke do aku li-ion

 Wiem ze bez znaczenia co to jest i zamiennik bedzie tez dzialal tak
dlugo jak podaje to co potrzeba ale ja potrzebuje
dokladnie to ustrojstwo. Chce kupic i zapomnie :_) Sadzilem ze skoro
to made in china to nie bedzie problemu.
Nic to, dzieku za odp. Szukam dalej (poki co batteryspace zapragnelo
$100 za wysylke do .pl).

Re: Gdzie moge kupic ladowarke do aku li-ion

Poszukaj w dealextreme.com - też chińczyk (Hongkong) a wysyłka na cały
świat za friko. Ceny niezłe, jeżeli oczywiście znajdziesz to czego
szukasz. Jednak długi czas przygotowania wysyłki i transportu (2-3
tygodnie to norma).

Re: Gdzie moge kupic ladowarke do aku li-ion
a po co kupowac ?? Przeciez taka ladowarka to trafo, mostek, kondziu, LM350
i potencjometr. ustawiasz wielokrotnosc 4,2V na kazde ogniwo i ladujesz.
zadne filozofii. jakbys chcial zrobic ladowarke na rózna ilosc ogniw to kup
odpowiedni przelacznik i odpowiednia ilosc potencjometrów.

--
VSS
http://vss.pl