Gdzie kupujecie laminat do PCB?

Witam,

Dnia 26.12.07 (środa), 'MES Mariusz' napisał(a):

Jeśli chodzi o produkcję amatorską, to ja kupiłem na Allegro. Sprzedają na kilogramy, w porównaniu ze sklepami w Katowicach wychodzi bardzo tanio, a czasami to kupić można na Allegro odpady o sensownych wymiarach i wtedy jest jeszcze taniej. Do wyboru grubość miedzi, laminatu - co kto lubi. ;) Czasami pewne zastrzeżenia można mieć co do jakości laminatu, ale w końcu to amatorszczyzna. Wystarczy.

Reply to
Dykus

MES Mariusz pisze:

We Wrocławiu naprzeciw galerii arkady -stary biurowiec obok słonika, jeśli chodzi o jednostronny do celów amatorskich

Reply to
Kamillos