Gdzie kupować elementy pasywne?? - Page 2

Re: Gdzie kupować elementy pasywne??

Zdarza się, ale ogólnie nie jest źle.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

A wiesz ile kosztuje 1000 zifów z Chin wraz z przesyłką UPS czy DHL nie
pamietam? To ci powiem 107 dolarów. 320 złotych. W PL takie są po 1.50PLN.
Od tamtego czasu już nic ze złącz i galanterii nie kupuję w PL.
Raz mnie chcieli nabrać na złącza, które akurat przestali sprzedawać. Z
Alibaby duzi gold suplajerzy nie oszukują. Polecam.

Re: Gdzie kupować elementy pasywne??

No przynajmniej w kondensatorach SMD. Bo półprzewodniki ma często tańsze
i od Elfy i nawet od TME.

Re: Gdzie kupować elementy pasywne??
Czy chcesz to kupować jako osoba fizyczna czy jako firma ?

Tomek
sowa1968(at)gmail.com

Re: Gdzie kupować elementy pasywne??

na allegro można dostać całe szeregi rezystorów i kondensatorów smd (po
kilkadziesiąt sztuk każdej wartości), taki zestaw rezystorów kupisz za 30-50
zeta, kondensatorki trochę drożej, 40-100 zeta, na małoseryjną produkcję w
sam raz.

Re: Gdzie kupować elementy pasywne??

Co ty wiesz o szybkiej realizacji. W TME zamawiam do godziny 16 a rano o
9 mam kuriera z przesyłką. Jeden warunek: płatność przy odbiorze lub
onlajnowa, bo jak zapłacisz zwykłym przelewem to będą czekać aż im
pieniądze wpłyną na konto. Ja płacę PayPalem bo często z rana nie mam
gotówki, a ewentualnie jak nie ma mnie rano w domu to nie ma problemu
żeby zostawili u sąsiada.
TME ma znacznie niższe ceny niż ELFA, a w biernych elementach smd także
niższe niż Farnell. DO Farnella trzeba mieć też VAT EU bo wystawiają
brytyjskie  faktury, a nie chce mi się jeszcze jednej deklaracji składać
co kwartał. Ostatnio rozkręcił się też RS-Components i ich terminy
realizacji bywają lepsze niż ELFY a ceny czasami lepsze niż TME. Ale
zamówienie na kilka - kilkanaście różnych pozycji będzie ci przychodzić
po kawałku przez kilka dni (2-4) bo wysyłają z różnych magazynów z
zagranicy.

Re: Gdzie kupować elementy pasywne??

Na drobnice 0603 sprawdz ceny w Farnell. Kiedys z ciekawosci probowalem
kupic rolke 10k 1% 0603 taniej niz u nich - nie dalo sie.

--
Jerry1111

Re: Gdzie kupować elementy pasywne??

Powitanko,

Taniej niz tu?:
http://rcs-elektronik.com.pl/index.php?k35,kondensatory-smd-0603

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Gdzie kupować elementy pasywne??

  4,5 zł za 100 sztuk? W TME kupuję po 2,1 zł/100szt. W Farnellu są
zazwyczaj droższe, porównywalne do tych z co podałeś. Ale w Farnellu
można dostać np małe smd o dużej pojemności lub takie na większe
napięcia. Generalnie szerszy asortyment. No i tam kupowałem 0402 bo w
TME słabiutki wybór.

Re: Gdzie kupować elementy pasywne??

Ale wybór mały. Jak potrzebowałem rezystory 549k i 28k to musiałem
skorzystać z Farnella.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

O polowe.
Np: 1759042 z Farnell kosztuje ÂŁ0.006 dla 100 sztuk. To daje ÂŁ0.6 => ~3PLN.
Rolka kosztuje ÂŁ8.

--
Jerry1111

Re: Gdzie kupować elementy pasywne??
rezystory/kondenstory SMD od 0603 wzwyz maja w dobrej cenie w Maritx-ie
www.maritex.pl

Pozdr
AK
szeroki,błyskawiczna