Gdzie kupić używane moduły tyrystorowe 250A 1600V?

Witam,

Czy ktoś mógłby polecić jakieś miejsce (w Polsce bądź za granicą), gdzie można nabyć używane moduły tyrystorowe z demontażu (moduły: dwa tyrystory połączone odwrotnie-równolegle)? Chodzi mi o elementy 250A i chociaż 1200V (najlepiej 1600V). Np. Semikron SKKT250/16. Wiem, że są firmy, które sprzedają zdemontowane elementy tego typu bądź wyprzedają to, co zalega w magazynach, niemniej trudno jest mi do nich dotrzeć. Z góry dziękuję za pomoc.

Robbo

Reply to
Robbo

odezwij sie na priv, mam cos takiego w szafie, ile sztuk cie interesuje ??

Reply to
Rock

a jakby sie okazalo, ze w szafie jest zamalo, to polecam zapytac w firmie DACPOL.

pozdrawiam Janusz U.

Reply to
Janusz U.