Gdzie kupić transceivery 2,4 GHz w wersji OEM?

Witam!

Czy gdzieś w Polsce można kupić OEM-owe moduły transceiverów pracującech w pasmach 2,4 GHz czy 900 lub 868 MHz?

Potrzebuję mniej-więcej czegoś takiego, co sprzedaje firma AeroComm czy Pegasus:

A może znacie coś innego? Bardzo proszę o informacje!

Aha, te moduły pracują w systemie FHSS (rozpraszanie widma ze skakaniem po częstotliwościach) - a znacie może coś podobnego, tylko pracującego w systemie DSSS? (bezpośrerdnie rozpraszanie widma)

Pozdrawiam, Przemek

Reply to
voice

Użytkownik "voice" snipped-for-privacy@komu.dzis napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@komu.dzis...

A co chcesz sie brac za produkcje WLANow ??

Reply to
Pelos

In news: snipped-for-privacy@komu.dzis, voice snipped-for-privacy@komu.dzis napisał (a):

Może to:

na inne ciastoty tez mają :)

Reply to
VSS

Hi voice!

Zdaje sie, ze widzialem w

chyba wszystkie wspomniane pasma tam znajdziesz. Nie wiem tylko, czy moduly OEM tam znajdziesz. Podzespoly na pewno. Przedzwon. Zapytaj.

Reply to
medenes

:) Coś jakby... Robię stanowisko laboratoryjne na uczelni - do prezenatacji działania systemów z rozpraszaniem widma.

pozdrawiam, voice

Reply to
voice

Użytkownik "voice" snipped-for-privacy@komu.dzis napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@komu.dzis

Ostatnio obiła mi się o siatkówkę taka strona:

znam żadnych szczegółów)

Reply to
Marek Dzwonnik

In news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl, Marek Dzwonnik snipped-for-privacy@message.pl napisał (a):

mało mocy, 0dBm :(

Reply to
VSS

Użytkownik "VSS" snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news:bu8q4t$ps2$ snipped-for-privacy@sunflower.man.poznan.pl

Do stanowiska laboratoryjnego i transmisji na dystansie "stół przy drzwiach-stól pod oknem" powinno wystarczyć ;-)

Reply to
Marek Dzwonnik

no właśnie... a jest coś na rynku, co pracuje z modulacją DSSS i nadawałoby się do zastosowania w takim (pokazowym) systemie?

Przemek

Reply to
voice