Gdzie kupić taki konektor ??

Witam ,

Jak w temacie. 78-pin , rozstaw pinów w rzędzie-100mils , odległość między rzędami - 100mils.Do montażu na PCB. Foto :

Do kompletu potrzebuję też żeński , również do montażu na PCB , ale "na płasko" , tzn. piny pod montaż PCB muszą być wygięte 90 stopni.

Pozdrawiam ,

MH

Reply to
MH

W dniu 2011-01-24 22:40 MH napisał(a):

Wygląda jak zwykły DB78:

Do kupienia m.in. w DigiKey.

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu 2011-01-24 22:40, MH pisze:

Ja sie tylko zastanawiam nad tymi wyksztalciuchami co to za miast systemu metrycznego stosuja imperialny, bo mi to smiedzi zdechla farszafka co to jest blizej gnojownika lale musi sie wyroznic.

Reply to
Rysio

Adam Dybkowski snipped-for-privacy@45wp.pl napisał(a):

Dzięki ,

MH

Reply to
MH

Naucz się najpierw pisać , domorosły filozofie..

MH

Reply to
MH

Z jakiej choinki żeś się urwał, onetowy analfabeto?