Gdzie kupić ramkę do podwójnego wyświetlacza 7-seg

Witam uprzejmie,

Chciałem w swoich urządzeniach zastosować podwójne wyświetlacze 7-segmentowe LED. Najłatwiej byłoby wyciąć prostokątny otwór w płycie czołowej urządzenia i założyć wyświetlacz w RAMCE, która maskowałaby krawędź otworu i trzymała wyświetlacz na swoim miejscu. Tylko za bardzo nie mogę znaleźć ani samych ramek, ani wyświetlaczy z ramkami. Chodzi mi o taką ramkę, jak np. tu:

-- przy czym tu jest poczwórny wyświetlacz no i nie jest to sam wyświetlacz, tylko kompletne urządzenie.

Pozdrawiam, Robbo

Reply to
Robbo