gdzie kupić

nie wiecie może gdzie można kupić
http://www.electronic-discount.be/product-details/lum-klb4/shop.htm?lng=en?

Re: gdzie kupić

W pierwszym linku po wpisaniu tej nazwy w popularną poszukiwarkę :) Ja wiem
że grupa zamiera ale przydały by się jakieś ambitniejsze pytania.
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

chyba nie zwróciłeś uwagi na "dostępność"...

Re: gdzie kupić

A musisz mieć KONIECZNIE gniazdo lumberga, które kosztuje 5 razy tyle co
zwykłe? Idziesz do pierwszego lepszego elektronika i kupujesz
najzwyklejsze gniazdo jack na panel, płacisz 2 złote i masz.
http://www.tme.eu/pl/details/jc-114/zlacza-jack/#
http://tinyurl.com/d4mz49p
Jak chcesz koniecznie wyglądające na wypasione:
http://tinyurl.com/brj3ozp

Jakub Rakus

Re: gdzie kupić

P,NMSP - a jak ma być "ekskluzywnie", to "polecam" f-mę "VegaTronik".
Wczoraj skoczyłem pod GUS po płytki, bo mi się skończyły, to postanowiłem
sobie rzucić też okiem na pozostałe sklepy w obu przejściach. Ceny w Vega -
tylko dla odważnych, miłośników horrorów - proste rzeczy, o których my tu
mówimy, w cenach nawet dwucyfrowych... (choć jednocyfrowe też były... ale
wyższe, niż tu wspominamy) Na mój szacunek - przeciętnie 2-3-krotnie wyższe,
niż w innych miejscach... Przy wyższych zakupach opłaca się IMHO osobno
kupić bilet całodobowy i z metra wyjść na stacji Wawrzyszew (a co tam jest,
to każdy elektronik wie)... Zakupić i wrócić... Taniej wyjdzie. Kto chce
"ekskluzywnie" - brać, wybierać... :) Jeszcze raz P,NMSP :))

Re: gdzie kupić
Hello Ministerstwo,

Ale nie sprawdziłeś, do czego prowadzi link...

 RoMan
Re: gdzie kupić

Sprawdził, sprawdził... Doope Troll zawraca na grupie, bo nie wiedzie
z jakich powodów czerpie z tego przyjemność. Chory facet i tyle...

Re: gdzie kupić
jeden wątek wyżej, zabrałeś zdanie?

Re: gdzie kupić
cały czas szukam też jakiegoś złącza z zatrzaskiem do obudowy, małego złącze
zasilania... czy naprawdę Nikt nie ma takich problemów i nie znalazł czegoś
interesującego?

Re: gdzie kupić
okrągłego ;o)))

Site Timeline