gdzie kupić

nie wiecie może gdzie można kupić

?

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:kmrfpt$dbv$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

że grupa zamiera ale przydały by się jakieś ambitniejsze pytania. Wojtek

Reply to
wowa

Ale nie sprawdziłeś, do czego prowadzi link...

cały czas szukam też jakiegoś złącza z zatrzaskiem do obudowy, małego złącze zasilania... czy naprawdę Nikt nie ma takich problemów i nie znalazł czegoś interesującego?

Reply to
Ministerstwo Propagandy

chyba nie zwróciłeś uwagi na "dostępność"...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

okrągłego ;o)))

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Sprawdził, sprawdził... Doope Troll zawraca na grupie, bo nie wiedzieć z jakich powodów czerpie z tego przyjemność. Chory facet i tyle...

Reply to
Stachu Chebel

W dniu 13.05.2013 21:59, Ministerstwo Propagandy pisze:

A musisz mieć KONIECZNIE gniazdo lumberga, które kosztuje 5 razy tyle co zwykłe? Idziesz do pierwszego lepszego elektronika i kupujesz najzwyklejsze gniazdo jack na panel, płacisz 2 złote i masz.

chcesz koniecznie wyglądające na wypasione:

Jakub Rakus

Użytkownik "Jakub Rakus" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:kmstil$o26$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

P,NMSP - a jak ma być "ekskluzywnie", to "polecam" f-mę "VegaTronik". Wczoraj skoczyłem pod GUS po płytki, bo mi się skończyły, to postanowiłem sobie rzucić też okiem na pozostałe sklepy w obu przejściach. Ceny w Vega - tylko dla odważnych, miłośników horrorów - proste rzeczy, o których my tu mówimy, w cenach nawet dwucyfrowych... (choć jednocyfrowe też były... ale wyższe, niż tu wspominamy) Na mój szacunek - przeciętnie 2-3-krotnie wyższe, niż w innych miejscach... Przy wyższych zakupach opłaca się IMHO osobno kupić bilet całodobowy i z metra wyjść na stacji Wawrzyszew (a co tam jest, to każdy elektronik wie)... Zakupić i wrócić... Taniej wyjdzie. Kto chce "ekskluzywnie" - brać, wybierać... :) Jeszcze raz P,NMSP :))

Reply to
Anerys

jeden wątek wyżej, zabrałeś zdanie?

Reply to