Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?

Witam.

Poszukałem trochę po znanych sklepach, ale tylko w Farnellu są ślady
występowania goldpinów trzyrzędowych kątowych do tradycyjnego montażu
tth, i niestety nie mają nic na magazynie.
Macie pomysł gdzie detalicznie coś takiego można kupić za rozsądne
pieniądze?

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?
On 09/21/2012 07:10 PM, Marek Wodzinski wrote:> Poszukałem trochę po
> [...]
 > tth, i niestety nie mają nic na magazynie.
 > Macie pomysł gdzie detalicznie coś takiego można kupić za rozsądne

LTSHCR-1-T albo LTSHR-1-T z Major League Electronics. Nie mają cen na
stronie, ale sprzedają bezpośrednio nawet pojedyncze sztuki. Musisz do
nich napisać że chcesz kupić i wyślą Ci wszystkie informacje. Ceny mają
całkiem sensowne, ale nie wiem ile policzą za wysyłkę do PL.

pzdr.
j.

Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?

Dzięki, napiszę do nich.

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?

Jeszcze jedna firma przyszła mi do głowy: 4uconnector.com
Ceny mają chińskie, wysyłają małe zamówienia bez kręcenia nosem, tylko
trzeba długo czekać na realizację zamówienia.

pzdr.
j.

Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?
dne

Minuta szukania:

http://www.tinyurl.pl/?GNRP60Xy

Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?

No niestety to są kompletne złącza z obudową, a ja potrzebuję same piny
w tym czarnym plastiku. W Tme też sprawdzałem, ale mają tylko jedno i
dwurzędowe.

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?

http://www.ebay.co.uk/itm/170842981586

pozdrawiam
Witek

Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?

Całkiem sensowna oferta. Dzięki:-)

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?

Cześć Marku

Mam karton takich złącz, bo używam tego w swoich produktach, między innymi w
autopilocie.
Wystawiam je tutaj:
http://www.pitlab.pl/index.php?keyword=k%C4%85towe&Search=Szukaj&Itemid=4&option=com_virtuemart&page=shop.browse
Jako że czuję się Twoim dłużnikiem masz u mnie garść złacz gratis. Szczegóły
proszę emailem.

--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl