Gdzie dostac taka wtyczke ?

No szukam i szukam :( Gdzie mozna kupic takie cos ? Czyli wtyczka zenska, typu mini-din na grube piny

Fantom

Reply to
Fantom

To jest jakis taki "standard" :

Gdzie to kupic ?? Moze byc nawet jakis zasilacz, ktory na koncu ma takie gniazdo na kablu. Byle nie byl za drogi, bo glupio kupowac gniazdo za 100 zl :(

Fantom

Reply to
Fantom

Fantom napisał:

W tym standardzie zawsze widywałem męskie wtyczki i żeńskie gniazda

-- tak mam w zewnętrznych dyskach LACIE i skanerze HP scanjet 5400c. Guglanie w kierunku złącz "kycon" potwierdza regułę -- można kupić i wtyczki, i gniazda, ale tylko w wyżej wymienionym układzie. Żeńska wtyczka wygląda mi na coś mocno nietypowego -- może trzeba będzie przerabiać gniazdo na wtyczkę (ale ono też tanie nie jest, za 100 zł może uda się kupić ze trzy sztuki).

Jarek

PS Dzięki za to pytanie. Ktoś mi zgubił zasilacz do skanera, a teraz skojarzyłem, że w dyskach mam to samo złącze. Podłączyłem -- i działa.

Reply to
Jarosław Sokołowski

W dniu 2012-06-20 19:42, Fantom pisze:

Może tu coś znajdziesz: