Gdzie cienki laminat ?

Wiecie może, gdzie można zanabyć niewielkie (no nie całe metry
kwadratowe...)
cienkiego laminatu ? Co znaczy cienkiego ?
No właśnie nie wiem - najcieńszego - ale jeszcze takiego, który jeszcze jest
w miarę sztywny (niekoniecznie coś takiego aż
http://pl.farnell.com/mega/400-105/elastyczny-laminat-305x500/dp/4137978 )

Chodzi mi o to, że chciałbym sobie zrobić coś w rodzaju "DIY multilayer",
więc żeby to miało jeszcze jakiś sens "grubościowy"...
Nie wiem, ile taki laminat może mieć, ale powinien być chyba coś rzędu 0.2 -
0.4 mm ?
Gdzie by to zanabyć ?

Re: Gdzie cienki laminat ?
Elo

Grubości 0,25 i podobne były na Alledrogo. Nie wiem jak sprawa
wygląda na dziś. Nie da się tego tak ładnie zawinąć, jak w linku,
ale jest wystarczająco cienki i trwały, żeby wielokrotnie zwijać w
rulon. No może bez lutowania jeszcze.

   Zbyszek
Re: Gdzie cienki laminat ?
?Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ihbgbb$6nm$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Elo

Ale kolega nie chce tego zawijać tylko zrobić multilayer

Re: Gdzie cienki laminat ?
Kupiłem kiedyś w tym celu na allegro ścinki jednostronnego 0.25mm. Rdzeń
z dwustronnego 0.5mm + 2 okładki + klej dają płytkę ~1.5mm, czyli standard.

Problemem było łączenie - zlutować "blind via" się dawało, ale żeby
połączyć 3 warstwy musiałem jeden otwór robić 0.5 a drugi 1.2mm -
zajmowało to sporo miejsca na płytce. No i lutowanie przelotek trwało...

Może jakby użyć kleju przewodzącego to efekt byłby lepszy.

Re: Gdzie cienki laminat ?

a może by tak pszed sklejeniem do tej środkowej płytko wkutować dłuższe
przelotki, a na nie nasadzic okładziny, dociąć i prosto lutować, obyło by
się nawet bez kleju, przelotki by trzymały:O)

Re: Gdzie cienki laminat ?
No ja na razie nie mam dokładniej koncepcji, chcę po prostu
poeksperymentować (nie, nie nudzi mi się :)
Oczywiście do "poważnych" tematów to na razie nic nie zastąpi płytkarni,
ale... ot tak ciekaw jestem, co można samemu zrobić w temacie...
Może się to do czegoś przyda (ewentualniu psu na budę :)

Re: Gdzie cienki laminat ?

ja ci po prostu dałem przykład prostego lutowania pszelotek pszez płytkę
czterowarstwową składaną z mniej warstwowych i to bez dziwnego kombinowania
z różnymi średnicami otforuf czy skomplikowanym lutowanbiem, o to czy ci się
to pszyda czy nie to jusz inna bajka:O)

Re: Gdzie cienki laminat ?

Mi się wydaje, że do eksperymentów wystarczy Ci 0,5mm czyli w miarę
standardowa płytka... Zewnętrzne robisz jednowarstwowe, środkową robisz
dwuwarstwową i składasz razem (możesz bez żadnej izolacji) i masz 4
warstwy, a grubość płytki 1,5mm, czyli standardowa :)... .

  Konop

Site Timeline