Gdzie cienki laminat ?

Elo

sundayman napisał(a) :

Grubości 0,25 i podobne były na Alledrogo. Nie wiem jak sprawa wygląda na dziś. Nie da się tego tak ładnie zawinąć, jak w linku, ale jest wystarczająco cienki i trwały, żeby wielokrotnie zwijać w rulon. No może bez lutowania jeszcze.

Reply to
Zbynek Ltd.

W dniu 21.01.2011 02:09, sundayman pisze:

Kupiłem kiedyś w tym celu na allegro ścinki jednostronnego 0.25mm. Rdzeń z dwustronnego 0.5mm + 2 okładki + klej dają płytkę ~1.5mm, czyli standard.

Problemem było łączenie - zlutować "blind via" się dawało, ale żeby połączyć 3 warstwy musiałem jeden otwór robić 0.5 a drugi 1.2mm - zajmowało to sporo miejsca na płytce. No i lutowanie przelotek trwało...

Może jakby użyć kleju przewodzącego to efekt byłby lepszy.

Reply to
Michoo

W dniu 2011.01.21 02:09, sundayman pisze:

Mi się wydaje, że do eksperymentów wystarczy Ci 0,5mm czyli w miarę standardowa płytka... Zewnętrzne robisz jednowarstwowe, środkową robisz dwuwarstwową i składasz razem (możesz bez żadnej izolacji) i masz 4 warstwy, a grubość płytki 1,5mm, czyli standardowa :)... .

Reply to
Konop