frezarka ponownie

Ktoś tu już podawał linka, ale nie mogę go teraz namierzyć, mogę prosić
jeszcze raz do linka firmy sprzedającej tego typu frezarki:
http://allegro.pl/frezarka-cnc-grawerka-ploter-300-200-45mm-3020t-dj-i3400674427.html

Re: frezarka ponownie
lub za jaką najniższą cenę można to kupić?

Re: frezarka ponownie
Interesuje cię prosto z kraju producenta ?

Szukaj na stronie aliexpress.com

przykładowo :
http://www.aliexpress.com/item/220VCNC3020T-CNC3020Router-CNC3020-CNC-3020-CNC3020-Router-CNC-3020T-CNC-3020-Router-CNCRouter-Engraver-Milling-Drilling/548780315.html

To taki chiński e-bay.
Ważna sprawa to koszty przesyłki.
Czasami większe iż towaru.
Ale są opcje free sheeping, wtedy koszt przesyłki zero, czas dostawy do
miesiąca, a koszt towaru odpowiednio w górę.
No i oczywiście trzeba doliczyć cło gdy towar jest wyceniony ponad 50$.

Ten sam towar występuje w różnych cenach i z różnymi kosztami wysyłki -
trzeba dokładnie szukać.

A i jeszcze dodam, że kupując na allegro często ludzie dostają towar prosto
... z Chin.
Zgadnijcie dlaczego.

Re: frezarka ponownie

A interesuje cie wyczyszczenie twojego konta banlkowego jako "produkt
uboczny"?

A.L.

Re: frezarka ponownie

Możesz wyjaśnić?

Re: frezarka ponownie

Prosze bardzo. Musialoby mi totalnie odbic abym chinskiej firmie loco
Chiny podal numer karty kredytowej

A.L.

Re: frezarka ponownie
Hello A.L.,

Dramatyzujesz. Te firmy zazwyczaj przyjmują płatności PayPal.

 RoMan
Re: frezarka ponownie
Poza tym to nie firmie płacisz, tylko alliexpress, a oni dopiero (gdy
potwierdzenie całej transakcji jest ok) płacą chińczykowi. Coś jak escrow.

--
| Bartłomiej Kuźniewski
| snipped-for-privacy@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
Re: frezarka ponownie

Aliexpress nie przyjmuje płatności przez PayPal.

Re: frezarka ponownie

Ponieważ nie mogłem płacić PayPalem to założyłem sobie wirtualną kartę
kredytową  BZWBK i płacę przy jej pomocy. Ograniczeniem tej karty jest
wysokość transakcji do 500 zł. Gdy będę musiał kupić coś droższego to
pewnie znajdę sobie wirtualną z wyższą kwotą ograniczenia.

Re: frezarka ponownie

A nie boisz sie pokazac swojej karty zoltemu kelnerowi w USA ?
Kasjerce w supermarkecie ?

Albo czarnemu, albo bialemu - pieniadze kusza wszystkich ..

J.

Re: frezarka ponownie
On Sun, 4 Aug 2013 13:08:28 +0200, "J.F."

Jakiegos inteligentnego pytania pan nie ma?

A.L.

Re: frezarka ponownie

A to nie jest inteligentne ?

To spytajmy inaczej - wirtualnych kart do bezpiecznego placenia w
sieci w USA nie oferuja ? :-)

J.

Re: frezarka ponownie

"BartekK"

Te darmowe pluginy jakoś sobie radzą. Używam ich.
A program i sterownik za 550 zł to PikoCNC, ma nawet prostego CAM-a. 4 osie
(CAM narazie ma 3 osie).
No i polski.

Robert

Re: frezarka ponownie
co to jest to pikocnc?
na tej stronie za wiele dowiedzieć się nie można:
http://www.pikocnc.com/

Re: frezarka ponownie

Wyraźnie napisane  : Sterownik maszyny CNC via USB

Widzę, że fajna sprawa.
Ciekawe ile to kosztuje ?

Re: frezarka ponownie

"kk"

Pisałem wcześniej... 550 zł brutto.

Robert

Re: frezarka ponownie
a mam jeszcze pytanie, może Ktoś wie,

na żadnym zdjęciu nie widać jakichkolwiek mocowań matriału do stołu... jak
taka obudowa może być mocowana w tym urządzeniu?

Re: frezarka ponownie
Nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie?

Re: frezarka ponownie

Potrafisz wejść na aliexpress.com i wpisać w wyszukiwarkę 3020T, czy
jest to dla ciebie za trudne?