FPGA do temperatur "commercial" popędzana w zakres ie "industrial"

Czy ktoś ma wiedzę, lub wie gdzie jej szukać :-) na temat
użycia kostek FPGA przeznaczonych do komercyjnych zakresów
temperatur w zakresach rozszerzonych (industrial, automotive)?

Czy wystarczy wziąć z półki wyższą klasę szybkości kostki
aby spodziewać się że będzie miała podobne parametry pracy
w niższych i wyższych temperaturach jak kostka standardowa
w komercyjnych zakresach temperatur?

Czytałem o pamięciach SRAM że właściwie można 8ns pamięć
w wersji komercyjnej traktować jako 10-12ns w wersji industrial,
po prostu taktując ją nieco wolniej. Czy to samo odnosi się do FPGA?

Chodzi mi głównie o kostki Altery jak Cyclone III...

Site Timeline