Forum dla automatyków, napędowców

Czy znacie może jakieś forum dyskusyjne, które skupia ludzi zajmujących się
automatyką przemysłową i napędami elektrycznymi?
Przykładowo, miałbym pytanie do napędowców, czy w ich zakładach w różnych
urządzeniach w prądzie twornika silnika asynchronicznego pierścieniowego
występują harmoniczne, czy to tylko ja tak mam i szaleje mi aparatura
pomiarowa. Przydałoby się takie forum, gdzie mógłbym popytać o takie sprawy,
ale niestety nie znam.

Pozdrawiam,
  Robbo

Re: Forum dla automatyków, napędowców

sprobuj na:
 www.ise.pl

Pozdrawiam
KM

Re: Forum dla automatyków, napędowców
dioda.pl, diodka.pl jakoś tak...

Re: Forum dla automatyków, napędowców
Np. pl.sci.inzynieria.

Re: Forum dla automatyków, napędowców
Jakby nie było takich problemów to regulator spawarki z jednym tyrystorem
działałby znakomicie, mosfety by się nie paliły. Fora są, ale to raczej dla
amatorów, którzy dochodzą do wniosku, że najpierw załączamy logikę, a
następnie obciążenie, aby się sterowniki nie paliły. Elektroników jest dużo,
ale takich na duże prądy to jakoś niewiele. Powyższy problem mógłby się
nadać do rozpracowania do jakiegoś ośrodka na uczelni lub w instytucie.

Re: Forum dla automatyków, napędowców
Może na: http://www.falowniki.info /