format dyskietek 5,25"

nie widzieliście gdzieś strony z opisem fizycznego opisu formatów dyskietek
5,25"?

Re: format dyskietek 5,25"

Może to:

http://en.wikipedia.org/wiki/Floppy_disk#The_5.C2.BC-inch_floppy_disk

Re: format dyskietek 5,25"
widział Ktoś gdzieś jakiś zjadliwy opis interfejsu ATA?
można prosić o link? znalazłem jakąś specyfikacje
Information Technology -

AT Attachment

with Packet Interface - 6

(ATA/ATAPI-6)... 300 stron bełkotu nie chce mi się nawet w to zagłębiać...

Re: format dyskietek 5,25"

A co to ma do dyskietek (temat wątku)?

Szukaj raczej IDE niż ATAPI. Chociaż specyfikacja podobnie pokręcona jak
ATAPI. A co chcesz "zjadliwego" wiedzieć? Wszystko przecież można
wyczytać ze standardu i kilku powiązanych z nim dokumentów.

Re: format dyskietek 5,25"

nic ale też poszukuję

chodzi o komendy i rozpiskę złącza... jakoś nie mogę tego namierzyć...

Re: format dyskietek 5,25" / specyfikacja IDE

Najprościej pobrać dokumentację do jakiegoś konkretnego urządzenia. Na
przykład dysku twardego Seagate z interfejsem IDE:
http://www.seagate.com/staticfiles/support/disc/manuals/desktop/Barracuda%207200.10/100402369f.pdf

Na stronie 39 masz pinout a dalej spis obsługiwanych komend. Zestaw to
ze specyfikacją ATA i już.