footprint i kicad

Gdzie w sieci moge znalezc opis rysowania nowego footprinta w kicad?
Niezawodne google tym razem jakos mi nie pomoglo.
Z gory dziekuje za pomoc.
Jacek Majewski

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 5260 (20100707) __________

Re: footprint i kicad

i12g4b$hpq$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl

j.

Re: footprint i kicad

co oznacza ten adres email?
Jacek Majewski

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 5260 (20100707) __________

Re: footprint i kicad

To nie jest adres email, a msgid wiadomości w której dostaleś odpowiedź
na swoje pytanie po tym jak wysłałeś je po raz pierwszy.

j.

Re: footprint i kicad

Ale zobacz jak podales ten msgid, jako mailto, a nie news...

Qwinto

Re: footprint i kicad

hE? Popraw swój czytnik, podał po prostu msgid.
--
Marek Lewandowski

Re: footprint i kicad

He?

Tego przeciez nie neguje. Chodzi o przedrostek. Czyzby chomik nie
rozroznial mailto od news?

Qwinto

Re: footprint i kicad

w źródle wiadomości, o którą się rozchodzi, nie było ani mrumru o
mailto. Przynajmniej w tym, co do mnie dotarło, a specjalnie
sprawdziłem.
--
Marek Lewandowski

Re: footprint i kicad

No wlasnie, jakby bylo "news:" to nie byloby problemu. Jak dla mnie EOT.

Qwinto

Re: footprint i kicad

A dla kolegi informacja o wlasciwym skonfigurowaniu programu
antywirusowego:
http://img80.imageshack.us/img80/267/eset.jpg(Tylko zainfekowana
poczta!)

Qwinto