Flyback z prostownikiem synchronicznym

Miejsc powstawania strat we flybacku jest więcej. Dioda to tylko jeden punkt. Jeśli straty w tym puncie są krytyczne - zmień układ na forward - jest znacznie sprawniejszy bez trudnych kombinacji z prostowaniem synchronicznym.

Flyback już też nie. Jednak na zakres większy niż 1:3 można sobie pozwolić jedynie przy małych mocach.

Cudów nie ma, niestety.

Bliżej 5W raczej.

Zerowe zapewne. Ja nie lubię przekombinowanych konstrukcji. Za doświadczenia innych ręczyć nie mogę ale nie spodziewam się cudów.