fly-back

skąd się bierze strategiczny wzór:

Ip*N1/N3

Ip*N2/N3

?

W dniu 2017-08-25 o 13:29, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:

Na nowo definiujesz pojęcie "wzór"? P.G.

Reply to
Piotr Gałka

ale o co chodzi, że nie strzeliłem z dupy jak hebel i kwas?

mam więc pomysł, pogadajmy za co europa nagrodziła ostatnio hebla i kwacha? starczy ci "kohones"?

W dniu 2017-08-27 o 19:00, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:

Że wyrażenie to jeszcze nie wzór. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

wiesz Panie, to jest strategiczna zależność o którą pytałem tu od pewnie kilku lat... jeśli licząc, na niego nie trafiłeś - to nie mamy o czym mówić... odsyłam do wyeksponowań kwacha i hebla...

takie ciekawe pytanie (tak zostałem nim zgnieciony) jak zbudowany jest zasilacz 35V 1000A?

W dniu 30.08.2017 o 19:51, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:

Grube ścieżki, sztywna obudowa... Dostałeś granta?

Reply to
test

no nie dostałem, a co zasłużyłem?

Zaciski tez musza byc galante. Obstawiam miedziane sruby M10.

Reply to
Zenek Kapelinder

Pradu stalego czy przemiennego jest ten zasilacz?

Reply to
Zenek Kapelinder

(zwrócę Ci uwagę na niezręczność!)

Wy w europie to powinniście rozumieć się bez słów...

"chyba łatwo się domyśleć" [R] że napięcia stałego!

P.S. Zenek znasz metodę zamiany PWM na sinusowy prąd? jeśli tak to weź mnie oświeć jak się w takim układzie zmienia częstotliwość sinusa?

Indykcyjnoscia sie zmienia pwm na sinusoide. Jak zmienic czestotliwosc?. Popatrz na pdefa 555 i popatrz na przebieg na wyjsciu przy sterowaniu nozka numer 5. A ten zasilacz to na trojfazowym transformatorze mozna zrobic. Po wyprostowaniu na pelnym mostku niewiele potrzeba do wygladzenia.

Reply to
Zenek Kapelinder

a ten trafo to wielkości lokomotywy? nie wydaje mi się, żeby tam by jakikolwiek trójfazowy trafo...

Jak ktos ma duzo miejsca to moze byc wielkosci statku. Kto bogatemu zabroni? Mnieszy od lokomotywy bedzie jak silnikiem pradnice napedzac. Jak silnik spalinowy to przenosny moze byc.

Reply to
Zenek Kapelinder

W dniu 2017-08-31 o 17:31, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:

np. przez zmianę _delay() pomiędzy próbkami.

Reply to
Andrzej

chyba nie za bardzo - choć to by było genialne rozwiązanie, trzeba jakoś sterować amplitudą impulsów pwm - jak "błądzę" [R]

W dniu 2017-09-02 o 12:48, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

Pytałeś o częstotliwość a nie o amplitudę.

Reply to
Andrzej

pytałem o częstotliwość prądu... ;o) chyba, że "błądzę"?

błądzenia ciąg dalszy - a gdyby tak ustawić amplitudę pwm tak aby osiągnąć maksymalną częstotliwość to da radę?

Nie da rady. Nie ma tranzystorow mogacych przelaczac z maksymalna czestotliwoscia.

Reply to
Zenek Kapelinder