Firma Epson i potyczki z drukark?... - Page 4

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

wskazywany poziom tuszu jest obliczany a nie mierzony, wiec nie musi w zaden
sposob pokrywac sie z prawda, w przypadku zatkania glowicy czy nie przebicia
zlaczki w pojemniku z tuszem faktyczny poziom zostanie bez zmian a podczas
'drukowania' drukarka\sterownik bedzie pokazywal jak go ladnie ubywa...
nie twierdze ze to ten przypadek mowie tylko jak to dziala

Re: Firma Epson i potyczki z drukark?...

To chyba nie jest mozliwe. W epsonach, zmiana wkladu lub wyjecie i
wlozenie tego samego, powoduje inicjalizacje, za poczatkowe
napelnienie i odpowietrzenie odpowiada pompa perystaltyczna. Co do
konca atramentu to przy samym wyjsciu jest czujnik, kiedy atrament
osiagnie poziom koncowy, licznik we wkladzie blokuje sie i nie ma
mozliwosci jego zresetowania.
http://www.instructables.com/files/deriv/FW2/LXYC/GNED2JDN/FW2LXYCGNED2JDN.LARGE.jpg

Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
http://www.instructables.com/files/deriv/FW2/LXYC/GNED2JDN/FW2LXYCGNED2JDN.LARGE.jpg

Pokazales jakis obrazek ze zdjetym czipem? Nie rozumiem co to ma dowodzic?

Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...

Cofam. Tak na szybko popatrzylem na twoj model i tam jest inny wklad,
nowszy:( W starych modelach byla folia przebijana w momencie wkadania
wkladu, u ciebie jest jakas przesiakajaca poduszka. W swojej
przedmuchiwalem dysze strzykawka, tu taki myk odpada. Jak dostales
poserwisowa z wyjetymi tuszami to bardzo prawdopodobne ze dysze sa
zaschniete lub zageszczony atrament w glowicy. Cholera go wie jakie
tam sa atramenty, jak pigmentowe to lubia sie scalac i robi sie gesta
papka ale takie rzeczy dzieja sie dopiero po 6mcach, roku. Sprobuj
puscis cos w najdokladniejszym trybie. Nie znam panelu sterowania i
opcji ale walczyl bym z czyszczeniem, moze sterownik windowsowy ma
wiecej opcji czyszczenia niz panel sterowania. Powinna byc jakas
zrywalna folia do odpowietrznika. Bez wlotu powietrza, atrament  nie
bedzie przeciekac do glowicy.

Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...

to dalej nie zmienia faktu ze mozesz miec pelny nie przedziurawiony zbiornik z
chipem i bedzie on wykrywany jako zuzyty czesciowo lub kompletnie bo zuzycie
jest podawane na podstawie rejestracji tego co sie powinno dziac a nie mierzeniu
poziomu

Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...

Tak teraz mysle o tym co napisales wczesniej - jednak z jakiegos powodu
ten tekstowy czarny zglasza sie na wskaznikach po pierwszym czyszczeniu
glowic z duzo mniejszym poziomem tuszu niz inne - wlasciwie zglasza go
ze jest w 1/4 pelny (prawie pusty) mimo ze w nim duzo plynu chlupocze.
Inne kolory, w tym czarny-fotograficzny, pokazuje wskaznik ze sa w 3/4
pelne.
Mimo ze braly udzial w takiej samej liczbie cykli "czyszczenia" a ich
objetosc
jest na oko dwa razy mniejsza niz czarnego-tekstowego, zajmujacego miejsce
wielkosci miejsca dla dwu kolorowych tuszów. Cos jest chyba nie tak jak
trza...

Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
Użytkownik Pszemol napisał:
[..]

Och drogi Watsonie, to takie oczywiste... owa drukarka pochodzi z tzw
refurb'u, klient oddał do naprawy (na wymianę dostał inną odnowioną),
oni niby naprawili (nawet nie zresetowali poziomów tuszu), założyli nowe
plastyki (jeśli trzeba) i wysłali do kolejnego klienta jako wymiana
wadliwej. Tak to się teraz odbywa.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Wskaznik poziomu tuszów powinien się w drukarce resetować
jak wkładasz nowe, nie? A z drukarką przyszedł nowy zestaw tuszów...

Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...

Chyba mi nie powiesz że 3-4 cykle czyszczenia dysz zjadają 3/4 czarnego
pojemnika.
Opcja 1: pojemnik już był zapełniony zaledwie w 1/4
opcja 2: kontroler nie zauważył zmiany pojemnika.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Firma Epson i potyczki z drukarka...
go

Nie znasz polityki epsona:), ich startery miewaja po 3,5ml atramentu.
Smiech na sali. U Przemola moze sa inne standardy, bogatszy kraj, moze
daja na poczatek po 8ml.

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Rzeczywiście wskaźnik może nic nie znaczyć - zgoda.

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

No właśnie nie rozumiem tego... :-)

I nie rozumiem pomysłów kolegów co wierzą w cuda polegające
na tym, że drukarka będzie magicznie drukować z komputera gdy
nie drukuje samodzielnie - w tym wypadku kombajn wielofunkcyjny,
więc w ogóle w zasadzie komputera do niczego nie potrzebuje,
bo można przecież używać jej wyłącznie jako xero lub fax, bez
funkcji printer.

Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support :-)
Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
Padłem trupem...

Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
Nie że genialne?

A ja mu na to, że moja oryginalna drukarka już została sprawdzona
z nowym atramentem ze sklepu - nie działa. Że zamiennik drukarki jaki
mi wysłali w zeszłym tygodniu przyszedł z kompletem NOWYCH tuszów
i że tak samo nie działał. Że drugi zamiennik drukarki jaki przyszedł
w tym tygodniu również przyszedł z kompletem nowych tuszów...
Ten tusz jaki kupiłem do oryginalnej drukarki też dziś sprawdziłem
z drugim zamiennikiem jaki przysłali mi w tym tygodniu - też kupa.
Czyli mamy trzy drukarki i cztery zbiorniki z czarnym tuszem...

Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę :-))) I zaproponował że
"tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...

No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Jeżeli to nie problem ani drukarki ani tuszu - no to problem z
zasilaniem. Podłącz przez kondycjoner, do kupienia w dobrych sklepach
audiofilskich.

               http://dybkowski.net/

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Ma to sens, bo kolejne drukarki przysyłają bez kabla sieciowego,
używam wciąż tego samego, z oryginalnej drukarki... To musi być to! :-)))

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Kojarzę że był tu na grupie kilka miesięcy temu taki wątek o problemach
z jakąś drukarką, które były spowodowane właśnie złą jakością zasilania
czy może nieprawidłowym zasilaniem, szczegółów nie pamiętam.

Jakub Rakus

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Widzę, że kolega sobie niezłe jaja robi...

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Faktycznie był taki wątek jakiś czas temu ale chodziło tam o minilab
fotograficzny (OIDP zasilany z 3 faz) i brak jego uziemienia a nie o
drukarkę domową.
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Ta moja ma fabryczny kabelek sieciowy dwużyłowy: faza i zero,
bez uziemienia... To tak jak by ktoś chciał kontynuować ten wątek ;-)

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Ma sens, może uszkodzony kabel, jedna żyła, ta żółtozielona.
łatwiej sprawdzić kabel niż sprowadzać następną drukarkę..

--
Desoft

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

K-wa, czy to naprawdę tak skomplikowana i długa czynność, by
zainstalować sterowniki i spróbować coś wydrukować z komputera?!

--

Site Timeline