Firma Epson i potyczki z drukarką...

Ma to sens, bo kolejne drukarki przysyłają bez kabla sieciowego, używam wciąż tego samego, z oryginalnej drukarki... To musi być to! :-)))

Reply to
Pszemol

W dniu 31.05.2013 00:40, Pszemol pisze:

Kojarzę że był tu na grupie kilka miesięcy temu taki wątek o problemach z jakąś drukarką, które były spowodowane właśnie złą jakością zasilania czy może nieprawidłowym zasilaniem, szczegółów nie pamiętam.

Reply to
Jakub Rakus

W dniu 2013-05-31 00:30, Pszemol pisze:

K-wa, czy to naprawdę tak skomplikowana i długa czynność, by zainstalować sterowniki i spróbować coś wydrukować z komputera?!

Reply to
$heikh el $hah

Dnia Wed, 29 May 2013 22:04:12 -0500, Pszemol napisał(a):

(ciach…)

Pszemol - na żadnym urządzeniu nie pojawiają się jakiekolwiek komunikaty błędów? Czy to sygnalizowane diodami, czy też komunikatem na wbudowanym wyświetlaczu. Wolę kontrolnie spytać.

Reply to
Przemysław Ryk

Dnia Fri, 31 May 2013 01:50:36 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

Czyli według Ciebie wątkotwórca od grudnia 2012 używał egzemplarza owej drukarki li tylko i wyłącznie jako stojącego sobie osobno urządzenia? Czy może zbyt ciasno masz pod kopułą, żeby zatrybić chronologię wydarzeń:

  1. grudzień 2012 - drukarka kupiona, od tej pory wykorzystywana i to raczej jako urządzenie podłączone do komputera;
  2. ostatnio pojawił się problem - druk czarnego tekstu w ciapki, po czyszczeniu głowic wzór testowy daje wyłącznie kolor i wydruk z czarnego atramentu foto. O deinstalacji / zmianie wersji sterowników mowy nie było.
  3. wstawione nowe tusze, dostarczone nowe urządzenia - każde ma ten sam problem.

Wyjaśnij mi pączusiu malinowy, jakim cudem instalacja sterowników w systemie (w którym już one - co najśmieszniejsze - raczej są) pomóc ma na prawidłowy wydruk autotestu z wbudowanej w drukarkę elektroniki?

Reply to
Przemysław Ryk

W dniu 2013-05-31 04:03, Przemysław Ryk pisze:

Ale teraz dostawał nowe i zdaje się, że słowem nie wspomniał o próbach druku z komputera. Nie napisał też, czy zainstalował firmowe sterowniki, czy w międzyczasie nie zmienił systemu, więc ogólnie trochę szczegółów brakuje. I nie twierdzę, że to pomoże, ale jak wszystkie możliwe, logiczne przyczyny odpadają, to warto spróbować mniej logicznych. Pamiętam jak raz miałem problem z odpaleniem nowej płyty CD z jakimś softem. Wszystkie możliwe sposoby zawodziły. Zakurzona, na oko, nie była. Ale w końcu przetarłem koszulą i odpaliła...

Reply to
$heikh el $hah

:-))))))

A tak generalnie to umiesz czytać Przemku i wnioskować z tego co czytasz, w odróżnieniu od niektórych tu ludzi...

Reply to
Pszemol

Nie ma żadnych komunikatów o błędach. Drukarka udaje że jest wszystko OK.

Próbowałem dziś robić adjustowanie głowic - drukarka wydrukowała cztery rzędy brązowo-beżowych kwadracików, po 7 w każdym rzędzie, i pyta mi się który kwadracik ma najmniej ciapek i zniekształceń... Pyta się który, a ja nie wiem jak odpowiedzieć bo mogę wybrać tylko cyfrę a kwadraty są niepodpisane. Domyślam się, że powinny być podpisane czarnym kolorem, który się nie wydrukował po prostu.

Ja to zaczynam mieć nadzieję, że trzecia drukarka jaką mi przyślą będzie mieć ten sam problem i będę miał dobrą okazję aby odesłać ten złom tam skąd przyszedł i domagać się zwrotu kasy jaką w grudniu zapłaciłem :-)))

Reply to
Pszemol

Widzę, że kolega sobie niezłe jaja robi...

Reply to
Pszemol

To co napisałeś tutaj jest nielogiczne :-))

Jak się to ma do mojego problemu z kombajnem który ma xerować i odbierać faxy drukując je na czarno BEZ KOMPUTERA?

Reply to
Pszemol

W dniu 2013-05-31 04:21, Pszemol pisze:

A ja mam nadzieję, że się okaże, iż problem był z rodzaju tych "pomiędzy krzesłem a komputerem"...

Reply to
$heikh el $hah

Użytkownik "TOMASZEK" snipped-for-privacy@f*ck.onet.pl> napisał w wiadomości news:ko7n65$72r$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Nie. Kupiłem drukarkę - Canona zresztą. Było to w czasach 386 - 486. Wydruk czarnobiały był OK. W kolorze drukowała śmieci. W instrukcji napisali, że wydruk w kolorze możliwy jest tylko z windows. Ważne, bo powszechny był jeszcze DOS. Więc zamiast dzwonić, zabrałem drukarkę i poszedłem do sklepu gdzie ją kupiłem. Wydarłem ryja że zepsuta. Pan podłączył pod swój komputer i druknął śliczny obrazek. Po bodajże tygodniu rozgryzłem temat. Win3.11 nie potrafił dogadać się z biosem. Bios miał coś tam inaczej. W każdym razie w win3.11 dawałem wydruk do pliku, a potem za pomocą napisanego przez siebie programu drukowałem to z DOSa. Kiedy wymieniłem płytę główną, problem ustąpił. Dziwne? nie?

Reply to
Desoft

Ma sens, może uszkodzony kabel, jedna żyła, ta żółtozielona. łatwiej sprawdzić kabel niż sprowadzać następną drukarkę..

Reply to
Desoft

W liście datowanym 31 maja 2013 (04:24:08) napisano:

BEZ KOMPUTERA?!?!?!!

Aaaa, to w takim razie NIE TA GRUPA!

:)

Reply to
Yakhub

Dnia Thu, 30 May 2013 17:30:26 -0500, Pszemol napisał(a):

Cuda sie zdarzaja. Moze warto sprawdzic jakies upgrade ?

No wlasnie - xero w b/w dziala ?

Logiczne, musisz przyznac.

Ale czemu - chcialbym zeby serwisy w Polsce tak dzialaly ... choc jak zasilacz w dell polegl, to wyslali nowy pytajac tylko o numer.

No ale co - podejrzewasz ze nikomu na swiecie czarny nie dziala ?

mi nagrywarka zaczęła stukać... kupiłem nową, podłączyłem do innego kompa, też stuka... kupiłem 3 kolejne nowe, podłączyłem do laptopa i do innych kompów, stukają... tak więc nie jesteś sam.... tusk zawsze z Tobą...

Reply to
identyfikator: 20040501

może czas na medytacje?

Reply to
identyfikator: 20040501

Drukarka wymaga inicjalizacji z PC, później będzie działać "standalone". Nie wiem czemu uparcie nie podłączysz ją do PC.

Reply to
Marek

W dniu 2013-05-31 09:29, Desoft pisze:

Nie, to kwestia konfiguracji bios. Na tym polegliście i ty i sprzedawca. Tobie się nie dziwię, bo jesteś użytkownikiem-klientem, który tego nie musi potrafić. Sprzedawca już powinien. Dla mnie stwierdzenie "bios miał coś tam inaczej" jest strasznie enigmatyczne.

Reply to
TOMASZEK

Bo Ty maliniak jesteś stuknięty. Tak jak te Twoje wszystkie 4 nagrywarki :)

Reply to
Jawi