Farnell - jakie koszta ?

Sat, 7 Feb 2009 10:53:23 +0100 "Mariusz K." snipped-for-privacy@enet12345.pl napisał:

Poważnie tylko tyle??? Spodziewałem się że ze 5 razy więcej. A jak płacisz? Kartą?

Reply to
__Maciek

A nie była to promocja przy pierwszym zamówieniu?

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Sroczyk

__Maciek pisze:

Ale niby dlaczego ma być więcej? Myślisz, że ile kosztuje przesyłka kurierska z UK do Polski (przy podpisanej umowie obejmującej tysiące przesyłek miesięcznie do całej Europy)?

BTW: Ze sklepu internetowego w Hongkongu przesyłka do dowolnego kraju kosztuje 3 USD. Niesamowite? No to dlaczego z Wysp miałoby być drożej?

Adam Dybkowski

Hmmm... Przy LTC4054 masz jak wół: "Dodatkowa opłata 25 Euro 5 days delivery". Czego interesującego bym się nie tknął, to nadziewam się na "Bezpośrednia dostawa z Newark Dodatkowa opłata 25 Euro (5 days delivery)"

RoMan Mandziejewicz pisze:

To dotyczy tylko elementów, które leżą w magazynie w USA (Newark) i dlatego przesyłka jest znacząco droższa. Chociaż wg mnie to nie usprawiedliwia aż 25 Euro (przy dla porównania przesyłce z HK do PL za 3 USD). Kwota pewnie obejmuje pracę ciecia, który musi w tym magazynie wygrzebać potrzebne mało komu elementy. ;)

Jeżeli coś leży w magazynie w UK to za przesyłkę do PL płacisz 5 Euro.

Reply to
Adam Dybkowski

Tez mam ten problem - £15 przesylka (zamiast gratis) i 3 dni.

Coraz mniej elementow jest tylko z Newark, a i z reguly wygodnie mi wtedy kupowac w Digi-key UK (czas dostawy podobny, z reguly troche taniej).

A to dlatego ze w Liege zrobili jakis duzy magazyn i od pol roku wiecej niz polowa paczek zamiast z UK to przylatuje z Liege.

--
Jerry1111
Reply to