FA5315 -zmiana napiecia przetwornicy

Mam pytanie dotyczące tego scalaczka pracującego w przetwornicy. Z noty
katalogowej wnioskuję, że aby delikatnie  powiedzmy z 12,V podniesc napięcie
wyjsciowe na 14V, trzeba pomajstrowac przy sterowaniu feedback. Czy dobrze
myslę? Generalnie po stronie wtornej jest TL 421 sterujacy transoptorem
podlaczonym stroną tranzystora wlasnie do nozki feedback po stronie
pierwotnej. Nie jestem za mocny w przetwornicach , stąd moje pytanie. Cala
zabawa ma sie odbyc na starym zasilaczu od grubej PS2

Site Timeline