Eye-Fi - ktos używał? - Page 2

Re: Eye-Fi - ktos używał?
http://media2.pl/telekomunikacja/41113-Play-przydzielil-jeden-numer-dwom-osobom.html
Afaik zależnie od BTSa albo deautoryzuje na przemian, albo przychodzące
idą do ostatnio zalogowanego.

Re: Eye-Fi - ktos używał?

Jaka chmurka ? Synchronizują się bez niej i dokładnie tak beznadziejnie
zachowują, że wszystkie przypominają to samo.

Re: Eye-Fi - ktos używał?

Ten który jest aktualnie zalogowany. Klonowanie kart już przecież dawno
było i podobno działało.

BTW - czy komuś działa internet w orange na androidzie?

Mirek.

Re: Eye-Fi - ktos używał?

Atlantis chciał mieć wszystkie na raz zalogowane.
Zresztą, przed chwilą to potwierdził - wszystkie
mają 'dzwonić'.

Niby ok, ale ja a rowerze, zanim zjade z ulicy i odbiorę,
to zona w domu sie wkurzy że drugi telefon hałasuje;-)

pzdr
bartekltg

Re: Eye-Fi - ktos używał?

A co to za róşnica w stosunku do dwóch róşnych kart SIM i dwóch róşnych
telefonów? Bierzesz jeden na rower, rozmówca najpierw próbuje dodzwonić
się na ten drugi - w domu rozlega się irytujący dzwonek telefonu,
ktĂłrego nikt nie odbiera.

W zaproponowanym rozwiązaniu telefon w domu jednakże przestałby dzwonić
wtedy, gdy Ty odebrałbyś go na rowerze. :)

Re: Eye-Fi - ktos używał?

Mnie.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Masz zwykłe ustawienia jakie podają w sieci i na stronie orange czy jest
jakiś haczyk?

Mirek.

Re: Eye-Fi - ktos używał?

Ustawienia dyktowała mi babka na infolinii, ale ztcw to są zwykłe
ustawienia.

APN internet
nazwa użytkownika internet
hasło: chyba też internet bo mam wygwiazdkowane :)
serwer 194.204.159.1 (standardowy DNS tpsy)
Typ APN default

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi
Re: Eye-Fi - ktos używał?

Taa... Działało, dopóki nie wprowadzili nowej generacji kart SIM,
odpornych na ten proceder. Teraz tego już nie da się robić
nieoficjalnie, a oficjalnie taką obsługę proponuje tylko T-Mobile.

Zresztą to niczego nie rozwiązuje. Zwróć uwagę na to, że mi zależało na
opcjach internetowych. Co z tego, że mam w telefonie i tablecie/netbooku
kartę w tamdemie T-Mobile? Chcąc skorzystać z Internetu na drugim
urządzeniu muszę wylogować telefon i połączyć się ponownie (a to chwilę
trwa). Jeśli ktoś będzie chciał do mnie zadzwonić, nie dodzwoni się -
tablet/netbook nie wspiera połączeń telefonicznych.

Już prościej będzie włączyć funkcję Hot Spota na smartfonie.

A cóż tu dopiero mówić o pozostałych, potencjalnych urządzeniach...

Re: Eye-Fi - ktos używał?
Hello Atlantis,

Ekspierd to już przerabiał 15 lat temu.

 RoMan