eurozłącze w tv curtis -dziwne zachowanie

Witam. Mam taki telewizorek dość już stary. Curtis 20''. Ma eurozłącze. podpiąłem ostatnio do niego sygnał z dekodera cyfry+ poprzez rgb(na dekoderze jest możliwość wyboru). Na AV działa bez problemu, natomiast jeżeli przełączę na tv to nakłada mi się obraz z tv i av. głos jest z tv. Czy coś z tym można zrobić? Czy to objaw uszkodzenia telewizora? Inny tv na tym samym kablu takich cudów nie robi. Może kabel jakiś inny zastosować? mam teraz taki standardowy kupiony w sklepie. Z góry dzięki za podpowiedzi PawełJ

widze 2 mozliwosci: albo padniety jest klucz analogowy lub innego typu przelacznik w TV albo przez pomylke na kablu jest sygnal podawany na wyjscie zamiast na wejscie,a TV nie ma wtornika sygnalu audio przed wyjsciem

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

16). Dzięki. Poradzilem sobie z wyłączeniem sygnału w troszkę inny sposób. dekoder może podawać sygnał po RGB albo ??? (nie wiem jak się to nazywa ale potrzebny jest jeden kabel+masa). Jak go przełącze w ten tryb to jest ok PawełJ