[europa] niesmak

no i proszę, ja nie dostałem, a niektórzy jednak dostali, chodzi mi o tego robocika co rozpoznaje... widać euro dba o swoich...

o to dobre, europa próbuje rozjebać we mnie kompromitacją "uciekli ci!!!" skrajnie wyszydzając z frajerstwa...

Znów nie zażyłeś leków?

Reply to
Pszemol

jako żywo przypomina to liderów z politechniki warszawskiej - jak Przemol kiedyś byś chciał mi ten temat objaśnić to ja zawsze chętnie.

Ale przypomina to, czyli co? Bo Twoje myśli jakoś z kontekstu urwane.

Reply to
Pszemol

W dniu 27.04.2017 o 16:58, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

Pszemol może ci objaśnić każdy temat, ale najpierw wyślij przelew :)

Reply to
Mario

Otóż to :-DD

Reply to