EuroElektronika

Centrala w W-wie, oddział w Katowicach.
Zniknęła z rynku?

Kurcze kupowałem tam pewne rzeczy których nigdzie indziej nie mogę
dostać.

Ktoś coś wie?

Irek.N.

[OT] EuroElektronika
Irek, jakie Ty masz zdanie o czymś takim:
http://allegro.pl/nowa-frezarka-cnc-grawerka-ploter-300x200x45-fvat-i3354215695.html
http://allegro.pl/frezarka-cnc-grawerka-ploter-model-6040z-i3290537922.html
?

Re: [OT] EuroElektronika

http://allegro.pl/nowa-frezarka-cnc-grawerka-ploter-300x200x45-fvat-i3354215695.html

http://www.aliexpress.com/item/220VCNC3020T-CNC3020Router-CNC3020-CNC-3020-CNC3020-Router-CNC-3020T-CNC-3020-Router-CNCRouter-Engraver-Milling-Drilling/548780315.html

Total Price: $505.00 x 1 + $289.64 = US $794.64

Posto od chińczyka.

Re: [OT] EuroElektronika
http://allegro.pl/nowa-frezarka-cnc-grawerka-ploter-300x200x45-fvat-i3354215695.html

230W wrzeciona nie jest trochę mało?

Na pewno interesujący jest parametr:
"Prędkość wrzeciona: 11000 RPM/MIN"
:)

pzdr
bartekltg

Re: [OT] EuroElektronika

Ajajaj... a nie powinno być Hz/s? :))) (odpowiednio zapewne przeliczone z
xxx/min) :))

Re: [OT] EuroElektronika

Hz^2
:)

Śmiejemy się, a to całkiem porządna jednostka
przyspieszenia kątowego.

Wrzeciono rozpędza się od 0 do 11kRPM w minutę;)

pzdr
bartekltg

Re: [OT] EuroElektronika

Bardzo ciekawe są jednostki, w których można podawać zużycie paliwa
(przez samochód na przykład). Przeważnie wyraża się je w litrach na
100 km, czyli dm^3/100km. Ale można oczywiście też podać to w litrach
na dyecymetr, czyli dm^3/dm, a skracając -- w dm^2, czyli w decymetrach
kwadratowych. Albo w innych jednostkach powierzchni.

Każdy łatwo sobie policzy, że automobil palący 10 litrów na setkę, pali
10 cm^3 na 100 metrów. Albo 10 mm^3 na 100 milimetrów, lub 0,1 mm^3/mm.
Czyli ma zużycie paliwa 0,1 mm^2.

No i tu się okazuje, że to wcale nie jest taka głupia i abstrakcyjna
jednostka, ma ona bardzo porządną interpretacje fizyczną. Gdyby chcieć
dostarczać pojazdowi paliwo z zewnątrz (coś jak krowa, która lezie przez
pastwisko i żre po drodze trawę) to by mu trzeba było wzdłuż jezdni
ułożyć żyłkę z benzyny o przekroju 0,1 mm. To jest całkiem obrazowe.

Re: [OT] EuroElektronika

A jakie oszczedne to auto. Taka cieniutka zylka benzyny porusza tone

Re: [OT] EuroElektronika

Albo ta benzyna mocarna. W każdym razie, jak wspomniałem, jednostka
bardzo obrazowa. Dla porównania -- samolot komunikacyjny ma zużycie
paliwa rzędu centymetra kwadratowego. Kto chce, może policzyć na
przykład zapotrzebowanie na wodę w czasie biegu maratońskiego.

Re: [OT] EuroElektronika
W dniu środa, 26 czerwca 2013 15:02:21 UTC+2 użytkownik identyfikator:
215695.html
ml

Ja moge sie wypowiedziec na temat podobnych:
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=mlm+cnc&search_scope=categ
ory-121404

Facet je robi u nas. Od zera.
Ja u siebie dłubie w drewnie ale i pcb spokojnie i dokładnie oraz powta
rzalnie wyfrezowałem.
Posuwy do 1500mm/min. Mechanizm bezluzowy. W drewnie frez 3mm i warstwą s
krawaną 4mm bez problemu pracuje z posuwem 300-600mm/min.
Do ceny trzeba sobie wrzeciono doliczyć i jakiś system mocowania.
Sterownik jest tez dostepny u nas i dosyc dobry.
W metalu też da się pracować choc nie testowałem zbyt mocno.
Facet jest w stanie zrobić na zamówienie dokładnie wg specyfikacji. C
zyli można sobie zażyczyć dowolny rozmiar pola roboczego.

Re: EuroElektronika
Teraz ta firma się nazywa Eltronika (od wielu zresztą już lat) i ma siedzibę
w Łomiankach.

Re: EuroElektronika
ma

Dziękuję za pomoc, "to je ono" :)