epromy cmos

chciałem zapytać o epromy cmos, czy one posiadają jakieś
zabezpieczenia końcówek - mam taki układ który dołącza się do
innego układu jako moduł, po odłączeniu tego modułu końcówki
epromu wiszą w powietrzu - czy coś może stać się z tym epromem w
takim przypadku? ewentualnie jak się zabezpieczyć - czy kondzior
na zasilaniu pomoże?

Re: epromy cmos

ale zabezpieczyć przed czym ? ładunkami z elektrostatyki ? od jakiegoś czasu
układy mają zabezpieczenia przed takimi ładunkami, pewnie da się to wyczytać
z datasheeta.

@

Site Timeline