Energia za darmo - Page 2

Re: Energia za darmo

No tak Jarku, ale zobacz, to by nie było po angielskiemu :P :))
Ciekawe, jaką nowomową-wenedykiem nas "obdarzą" yntelygętni jynaczej
"tfuurcy", jak mamy tranzystor silikonowy (ciekawe, jak te mugole nazwą
tranzystor germanowy, z rzadka jeszcze spotykany), życiorys skrócony to
teraz jakieś pieprzone si-wi, szefa UEAFA/FIFA/innych nazywa się
*nieprawidłowo* "prezydentem"...

Re: Energia za darmo
u, sodium
 brzmi...
 piknie.

Siny kamień! Albo witriol miedzi...

--
darek
Re: Energia za darmo

Też. Ale nie aż tak ładnie.

Całe noce Magik siedzi
Pośród zwojów drutu z miedzi,
Re: Energia za darmo

A wtórne będzie brało energię ze światła czarnej dziury.

Re: Energia za darmo

A mowia ze nie ma juz Geniuszy.

Re: Energia za darmo

Z części urojonej raczej. I w dodatku wyciąga 24,3MW na mostku gretza.

W sumie jak duży byłby kondensator wygladzajcy moc 24MW za mostkiem ;)?

Re: Energia za darmo

niech to magik tak zmontuje zeby energii potrzebowało na start a potem
działało po odłączeniu zasilania :-)

b.

Re: Energia za darmo

zrobił i działa, czy jakiś dowcip?
nie ma prawa pobierać żadnych opłat patentowych na mój generator.
jak dowcip, to normalne ze za darmo i bez opłat patentowych....

ToMasz

Re: Energia za darmo
Hello ToMasz,

Ale pytaj autora, nie mnie...

:)

 RoMan
Re: Energia za darmo

(niby-wolna energia)

Od samego diabła pewnie to idzie, więc nie krępuj się :)

A może przesłać na prhn? :))

Re: Energia za darmo
Może w rewanżu podesłać:

http://www.wektorlifesystem.pl/index.php?option=com_content&view=article&id22%&Itemid12%

Równie genialne.

Re: Energia za darmo

Równie? Znacznie bardziej. Tamten rozdaje swój przełomowy wynalazek za
darmo, a ci na równie durnym zarabiają, to dopiero jest genialne. :D

--
butek
Re: Energia za darmo

darmo,

Masz rację. Podszedłem do zagadnienia zbyt technicznie. :)

Re: Energia za darmo

rticle&id3D%22&Itemid3D%12

WeC5%BAcie juC5%BC przestaC5%84cie podsyC5%82aC4%87 takie rzeczy! N=
ajpierw audiofile, potem  =

to. Gdyby nie ten cholerny internet nigdy bym siC4%99 nie dowiedziaC5%82=
 jak  =

ludzie sC4%85 bezdennie durni i byC5%82bym szczC4%99C5%9Bliwszy ;-)

ae

Re: Energia za darmo

Bez Internetu zdawalo Ci sie, ze sa racjonalni? Sam jestes racjonalny?

Re: Energia za darmo

Bez internetu niewielu takich sie moglo przebic do publiki.

J.

Re: Energia za darmo

Jestes racjonalny? Na pewno?

Re: Energia za darmo

Hmm... To mi trochę przypomina moje pomysły na samochód napędzany
bateryjką 9V i transformatorem dzwonkowym.

Ale miałem wtedy 7 lat i nie bardzo kojarzyłem różnicę między mocą a
napięciem ;)

Re: Energia za darmo

Każdy to przechodził mniej-więcej w tym wieku? :) Napięcie to jest to!
Co tam jakaś moc...
Zaprojektowałem układzik z silniczkiem elektrycznm od zabawki który
napędza dynamo rowerowe, które zasila tenże silniczek... Miało to
napędzać samochody. Perpetuum mobile. W razie problemów wspomaganie
bateryjne.
Tylko nabrałem wątpliwości, bo silniczek z trudem ale dawało się
jednak zatrzymać palcami.
Poza tym dorośli co prawda wapniaki i tacy mało kumaci ale mimo to
powinni na to wpaść wcześniej... Coś nie tak...

Arek

Re: Energia za darmo

ja kiedyś wymyśliłem, że skoro siła wyporu jest całkiem spora
to wystarczy zanurzyć w naczyniu jedna ze stron torusa
(pozioma oś obrotu - tak żeby przechodził przez uszczelnienie w dnie),
a wtedy siła wyporu kręciła by nim bez opamiętania...

i w ogóle strasznie psioczyłem, ze to straszna głupota mieć w gniazdku prąd
"zmienny"
stały! a najlepiej tak ok 9V to by było coś!

;-D

Site Timeline