Energia za darmo

Hello,

Dostałem takiego maila:

===8<=== Na stronie

i w załączniku opisałem mój projekt darmowej energii.

Rozdaję go wszystkim ludziom i nie pobieram żadnych opłat patentowych i nikt nie ma prawa pobierać żadnych opłat patentowych na mój generator. Pozdrawiam.

Łukasz Kiełbowicz ===8<===

Ponieważ autor twierdzi, że rozdaje wszystkim ludziom - pozwalam sobie dołączyć do rozdawnictwa i nie załączyć komentarza. Pomimo tego, że mnie strasznie palce swędzą.

Dobrze byłoby plik zmirrorować dla przyszłych pokoleń.

:):):):):):):):)

Za darmo pod warunkiem ze kradnie prad z sieci.

Reply to
ZeNek

Dnia Fri, 30 Nov 2012 14:45:23 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Podrap więc palce i napisz.;)

Reply to
Jacek

Mnie nie pytaj - ja tego nie rozumiem.

Dnia Fri, 30 Nov 2012 16:47:07 +0100, qlphon napisał(a):

A wtórne będzie brało energię ze światła czarnej dziury.

Reply to
Jacek

W dniu 2012-11-30 16:59, Jacek pisze:

A mowia ze nie ma juz Geniuszy.

Reply to
ZeNek

Z części urojonej raczej. I w dodatku wyciąga 24,3MW na mostku gretza.

W sumie jak duży byłby kondensator wygladzajcy moc 24MW za mostkiem ;)?

Reply to
Sebastian Biały

zrobił i działa, czy jakiś dowcip?

jak dowcip, to normalne ze za darmo i bez opłat patentowych....

ToMasz

Reply to
ToMasz

W dniu 30.11.2012 21:07, PcmOl pisze:

Równie? Znacznie bardziej. Tamten rozdaje swój przełomowy wynalazek za darmo, a ci na równie durnym zarabiają, to dopiero jest genialne. :D

Reply to
butek

Ale pytaj autora, nie mnie...

:)

Masz rację. Podszedłem do zagadnienia zbyt technicznie. :)

Reply to
PcmOl

Weźcie już przestańcie podsyłać takie rzeczy! Najpierw audiofile, potem to. Gdyby nie ten cholerny internet nigdy bym się nie dowiedział jak ludzie są bezdennie durni i byłbym szczęśliwszy ;-)

ae

Reply to
Andrzej Ekiert

Hmm... To mi trochę przypomina moje pomysły na samochód napędzany bateryjką 9V i transformatorem dzwonkowym.

Ale miałem wtedy 7 lat i nie bardzo kojarzyłem różnicę między mocą a napięciem ;)

Reply to
Andrzej Lawa

Dnia Fri, 30 Nov 2012 16:49:18 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

A ja chyba rozumiem. Bierzemy trasformator trzykolumnowy, jedno pierwotne, dwa wtorne.

Jesli do jednego wtornego przylaczmy zarowke - swieci slabo. Jesli do dugiego wtornego przylaczymy druga zarowke - obie swieca mocno.

A dalej autor liczy ze prad jalowy wynosi 1.10A, a prad z dwiema zarowkami

1.67A, to przy zasilaniu 60V, a po wtornej stronie wydziela sie 44W.

I gdyby nie zapomnial o wektorach, to byloby faktycznie interesujace :-)

interesujace :-)

Niesamowita jest naiwność takich "wynalazcow", że w 21 wieku sądzą że np. w tranformatorze są jeszcze jakieś tajemnice do odkrycia :) o zachowaniu praw przyrody nie wspomnę, bo jak mu wychodzi energia z "nikad" albo w obliczeniach wychodzi mu, że wychodzi więcej mocy niż włożył to, tuman jeden, nie zastanowi się gdzie zrobił błąd tylko od razy odkrycie głosi. Bo chyba domowego reaktora nie buduje. A co do tajemnic trafo, to już 20 lat temu na jednej z politechnik kadra z wydziału elektroniki wykpiwczo wypowiadala się o kadrze z wydz. maszyn el. i transformatorów, że to nudziarze bo ileż w końcu razy można te przekładnie transformatora liczyć (bo nic innego ciekawego w trafie nie ma) :-).

Reply to
Marek

Dnia Sat, 01 Dec 2012 14:47:44 +0100, Marek napisał(a):

Ciii, ostatnio sie podniecilem, niby wiem ze darmowej energii nie ma, ale pomysl wydawal sie tak swietny ze az zaczalem robic, bo teoria zawiodla za pierwszy przemysleniem :-)

A teraz wez pod uwage ze to jednak uczelnia i dzialalnosc naukowa trzeba prowadzic i publikacje publikowac.

Na szczescie teraz sa nowe czesotliwosci, nowe materialy, nadprzewodniki ... ale pieniedzy na badania nie ma, wiec najlepiej jakby badania byly czysto teoretyczne :-)

A tak swoja droga ... toroidy mnie zastanawiaja - wydaja sie miec duza moc, a przeciez okno niewykorzystane ... to czemu tak ? Jest chyba jeszcze troche do optymalizacji w transformatorach :-)