Energia za darmo

Hello,

Dostałem takiego maila:

===8<===
Na stronie

 http://alusigma.pl/freeenergy.pdf

i w załączniku opisałem mój projekt darmowej energii.

Rozdaję go wszystkim ludziom i nie pobieram żadnych opłat patentowych i nikt nie
ma prawa pobierać żadnych opłat patentowych na mój generator.

Pozdrawiam.

Łukasz Kiełbowicz
===8<===

Ponieważ autor twierdzi, że rozdaje wszystkim ludziom - pozwalam sobie
dołączyć do rozdawnictwa i nie załączyć komentarza. Pomimo tego, że
mnie strasznie palce swędzą.

Dobrze byłoby plik zmirrorować dla przyszłych pokoleń.

 RoMan
Re: Energia za darmo
:):):):):):):):)

Za darmo pod warunkiem ze kradnie prad z sieci.

Re: Energia za darmo

nie ma prawa pobierać żadnych opłat patentowych na mój generator.

Podrap więc palce i napisz.;)

Re: Energia za darmo
http://alusigma.pl/freeenergy.pdf

dobrze zrozumiałem, że idea polega na podwojeniu "mocy"
za pomocą transformatora z podwójnym uzwojeniem wtórnym?

Re: Energia za darmo
Hello qlphon,

Mnie nie pytaj - ja tego nie rozumiem.

 RoMan
Re: Energia za darmo

A ja chyba rozumiem.
Bierzemy trasformator trzykolumnowy, jedno pierwotne, dwa wtorne.

Jesli do jednego wtornego przylaczmy zarowke - swieci slabo.
Jesli do dugiego wtornego przylaczymy druga zarowke - obie swieca mocno.

A dalej autor liczy ze prad jalowy wynosi 1.10A, a prad z dwiema zarowkami
1.67A, to przy zasilaniu 60V, a po wtornej stronie wydziela sie 44W.

I gdyby nie zapomnial o wektorach, to byloby faktycznie interesujace :-)

J.

Re: Energia za darmo
On Sat, 1 Dec 2012 09:41:53 +0100, "J.F."
interesujace :-)

Niesamowita jest naiwność takich "wynalazcow", że w 21 wieku sądzą że
np. w tranformatorze są jeszcze jakieś tajemnice do odkrycia :)  o
zachowaniu praw przyrody  nie wspomnę, bo jak mu wychodzi energia z
"nikad" albo w obliczeniach wychodzi mu, że wychodzi więcej mocy niż
włożył to, tuman jeden, nie zastanowi się gdzie zrobił błąd tylko od
razy odkrycie głosi. Bo chyba domowego reaktora nie buduje.
A co do tajemnic trafo, to już 20 lat temu na jednej z politechnik
kadra z wydziału elektroniki wykpiwczo wypowiadala się o kadrze z
wydz. maszyn el. i transformatorów, że to nudziarze bo ileż w końcu
razy można te przekładnie transformatora liczyć  (bo nic innego
ciekawego w trafie nie ma) :-).

Re: Energia za darmo

Ciii, ostatnio sie podniecilem, niby wiem ze darmowej energii nie ma,
ale pomysl wydawal sie tak swietny ze az zaczalem robic, bo teoria zawiodla
za pierwszy przemysleniem :-)

A teraz wez pod uwage ze to jednak uczelnia i dzialalnosc naukowa trzeba
prowadzic i publikacje publikowac.

Na szczescie teraz sa nowe czesotliwosci, nowe materialy, nadprzewodniki
... ale pieniedzy na badania nie ma, wiec najlepiej jakby badania byly
czysto teoretyczne :-)

A tak swoja droga ... toroidy mnie zastanawiaja - wydaja sie miec duza moc,
a przeciez okno niewykorzystane ... to czemu tak ?
Jest chyba jeszcze troche do optymalizacji w transformatorach :-)

J.

Re: Energia za darmo
On Sat, 1 Dec 2012 15:54:17 +0100, "J.F."
duza moc,

Ja jak potrzebuje zbudować zasilacz z transf. to stosuje proste
kryterium doboru transformatora (pomijając cechy elektryczne) i
dzielę je ja dwa rodzaje: dobre i złe. Dobre to takie, które na biegu
jałowym się nie grzeją a złe to takie, które się grzeją.  I ciągle
nie mam przekonania i poważania do zasilaczy imp. mimo, że są tanie,
małe i lekkie.

Re: Energia za darmo
Hello Marek,

Jasne. A teraz zrób klasyczny, transformatorowy zasilacz o mocy 100W
pracujący w zakresie napięć od 85 do 265V AC bez ręcznego przełączania
napięć i o sprawnosci przekraczającej 75% - moze ważyć te swoje 2 kG.
Porównany tylko sprawność.

 RoMan
Re: Energia za darmo
On Sun, 2 Dec 2012 12:41:26 +0100, RoMan Mandziejewicz
przełączania
kG.

Oczywiście nie neguje zalet zas. imp., ale cytując klasyka, "żeby te
plusy nie przyslanialy minusów".
A na poważnie, pochodzi taki imp. ze 30 lat bezawaryjnie ? ;)
Moje najstarsze zas. transf.  tyle mają lat i ciągle dają radę :)
(bez ani jednej naprawy).

Re: Energia za darmo

Te stare psuć się chyba nie zaczynają od transformatora?

Ja np. wolę prymitywny wtórnik jako stabilizator (jeżeli moc b. mała i nie
trzeba za dokładnie) niż wymuskany LDO i czytać o przedziale stabilności...

Arek

Re: Energia za darmo

Te impulsowe projektowane w latach 80-tych, czesto tak. Pewno mieli
stara dobra technologie na elektrolity.

Uzywajac odpowiedniego multimetru "czytaj podrobke dt830 za 4,99zł"
sam jestem w stanie wykazac ze
perpetum mobile istnieje. Tylko trzeba trafic na odpowiedni model i da
sie:) Blad 40% w tych miernikach to norma.

Re: Energia za darmo

Ale to jest kryterium inzynierskie, i to niskoseryjnego, ktory moze sobie
pozwolic na wieksze koszty.

Z naukowego podejscia zas optymalizacja transformatora jest ciekawa.

Niestety, czas zycia jest ograniczony..

J.

Re: Energia za darmo

No ale coś się dzieje w temacie. Kiedyś blachy były izolowane papierem,
później lakierem, a dzisiaj rdzą :)

--
P. Jankisz
Re: Energia za darmo

Nie pisze sie rdza, tylko tlenkiem ferrytu :-)

J.

Re: Energia za darmo

Ferrytu... może... choć według dzisiejszej podziwaczonej
nomentamtegoklatury, czy jak go zwał, to chyba było by tritlenku diżelaza
(Fe2O3)? :) A może i rzeczywiście "diferrytu"? :) Skoro Pluton nie jest już
normalną planetą, no w czym komu zawinił... :P To wszystkiego mogę się
spodziewać.

Re: Energia za darmo

Albo może my to zawdzięczać "humanistom" tłumaczącym angielskie newsy na
nasz język. Dzięki temu mamy też tranzystory silikonowe.

Re: Energia za darmo

Raczej "huj"(1)-manistom... Nawet CV, z niezrozumiaych względów wymawia się
jak "s-i_wi", mimo, że to jest skrót wyrażenia łacińskiego, gdzie wymowa
jest zupełnie inna (język romański z grupy italskich), nie angielskiego
(język germański). Festiwal filmowy "Camerimage", jak nastał, wymawiało się

z francuska "kamerimaż", dziś nie wiem z jakiego powodu "kamerimidż".
A tranzystory silikonowe...? Hmm... może się znalazł jakiś mastaha i wziął

zdrapał z okna u babci trochę silikonu, z jednej strony wyrwał trochę dziur,

z drugiej nawpykal elektronów, przystawił elektrody i zabanglało? :)))
Tymczasem idę napić się monotlenku diwodoru, przepraszam, monoksydu
dihydrogenu, oraz może wytrawię jakąś płytkę w mieszance (a jak, idźmy na

całość) z sulfacie kupryku zmieszanym z chlorydem sodiumu :))(2)
Rozpuszczonych w DHMO oczywiście :)))
(1) Tak, wiem, że przez "ch", ale inaczej nie pasowało by do wyrazu
oryginalnego...
(2) Cupric sulphate - siarczan miedzi, tak miałem napisane na słoju, sodium
chloride, to oczywiście, sól kuchenna, ale po endżjelsku kuulowo brzmi...
(qrva mać, przepraszam...)
A ja, wymawiam nie "si-di", tylko "ce-de", nie "di-vi-di", tylko
"de-fał-de", czy w rzadziej spotykanej wersji "de-we-de" (często spotykałem
u starszych wykształconych ludzi wymowę "we" na literę "V"). Ja szanuję
język polski. I ochoczo poprawię błąd, jeśli go zrobię, bo nie myli się
tylko ten, co nie robi niczego.
A teraz idę posłuchać wiadomości, gdzie powiedzą, że w gniazdku płynie
prąd
o mocy 230 wolt... (w sensie nierozróżniania wielkości fizycznych) :P :).

Re: Energia za darmo

Dawnymi czasy w Polszcze na ten siarczan mówiło się kuperwas. Tyz piknie.

Sodium do prania

Site Timeline