EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Witam wszystkich.
OrganizujEA% (prywatnie) 1-2 dniowy wyjazd do Norymbergi na targi
Embedded World 2012.

www.embedded-world.de

PoszukujEA% osF3%b zainteresowanych systemami wbudowanymi.
Albo NorymbergB1%. MoBF%e jednym i drugim.

Moja propozycja:
-Jedziemy samochodem/samochodami (moim, kolegi lub twoim/Pani/Pana).
-Koszt paliwa (i tylko paliwa) do podziaB3%u miEA%dzy pasaBF%erF3%w (kierow=
cy
nie pB3%acB1%) w zaleBF%noB6%ci od tego czym i ktF3%rEA%dy pojedziemy (racz=
ej
jestem za rF3%wnym podziaB3%em kosztF3%w paliwa, niezaleBF%nie od tego, czy
ktoB6% jedzie z SuwaB3%k czy ze Zgorzelca).
-zgrywamy godziny spotkaF1% z pociB1%gami/znajomymi itp, odbieramy
pasaBF%erF3%w/dojeBF%dBF%ajB1%cych pociB1%gami na trasie, minimalizujB1%c k=
oszt i
czas przejazdF3%w.

Razem ze mnB1% mam juBF% 3 osoby. Spodziewam siEA%, BF%e doB3%B1czB1% do m=
nie/nas
jeszcze dwie. Jak wiEA%cej bEA%dzie chEA%tnych - wymyB6%li siEA% coB6% wi=
EA%kszego,
niBF% samochF3%d 5-miejscowy.

ProszEA% zamieszczaE6% pytania ogF3%lne w tym poB6%cie, BF%eby wszyscy pozn=
ali
szczegF3%B3y tego wyjazdu, zaB6% jeB6%li ktoB6% juBF% zna szczegF3%B3y to=
 konkretne
propozycje proszEA% skB3%adaE6% na maila
a.tilkowski(maB3%pka) gmail (kropa) com

InteresujB1% mnie:
- czy chcesz byE6% kierowcB1% czy pasaBF%erem czy moBF%e wszystko jedno (na
przykB3%ad: "jako kierowca, Skoda Octavia, gaz, 7L/100km, albo jako
pasaBF%er")
- skB1%d chcesz wyruszyE6% (np. "Warszawa")
- ograniczenia (na przykB3%ad "nie pojadEA% jako pasaBF%er", "nie pojadEA%,
gdy mam jechaE6% ponad 10 godzin", "01.03 mam B6%lub", "jadEA% tylko w jedn=
B1%
stronEA%", "pojadEA%, ale tylko na peB3%ne dwa dni targowe" itp uwagi)
- telefon komF3%rkowy(np....).

PrzykB3%ad zgB3%oszenia i zarazem moja propozycja:

-pojadEA% jako kierowca, Golf IV, benzyna, 6L/100km, rF3%wnieBF% jako
pasaBF%er,
-wyruszam z Bielska-BiaB3%ej (to 60km na poB3%udnie od Katowic, dla
zainteresowanych)
-nie pojadEA%, ani jako kierowca ani jako pasaBF%er, jeB6%li ominie mnie
drugi dzieF1% targF3%w. Jako pasaBF%er, nie zapB3%acEA% za przejazd wiEA%ce=
j, niBF%
200PLN.
- telefon 501XXXXXX

OczywiB6%cie propozycje nie sB1% wiB1%BFB1%ce - majB1% na celu zorientowa=
E6% siEA% na
razie w temacie.
Po zgromadzeniu chEA%tnych bEA%dEA% oddzwaniaB3% i ustalaB3% szczegF3%B3y.=
 JeB6%li
bEA%dzie wiEA%cej chEA%tnych - bEA%dEA% ich kontaktowaB3% ze sobB1% itp.

Orientacyjna cena przejazdu tam i z powrotem dla pasaBF%era (jeB6%li ktoB6%
nie wie ile kosztuje teraz benzyna/ON/gaz albo ma problemy ze
znalezieniem, gdzie leBF%y Norymberga) to okoB3%o 100-150PLN gdy pojedzie
komplet w dwie strony, w samochodzie osobowym (4+1) startujB1%c z moich
okolic i zbierajB1%c pasaBF%erF3%w wzdB3%uBF% A4, ale oczywiB6%cie zaleBF%y=
 to od
trasy, samochodu i liczby chEA%tnych. Jak ktoB6% moBF%e zaproponowaE6% wi=
EA%kszy/
ekonomiczniejszy samochF3%d albo busa - z przyjemnoB6%ciB1% rozwaBF%EA.

ChciaB3%em od razu zaznaczyE6%, BF%e udziaB3% (zarF3%wno kierowcy i pasaBF%
era)
bEA%dzie siEA% wiB1%zaB3% z wpB3%aceniem wczeB6%niej zadatku - peB3%nej kwo=
ty
zakB3%adanych kosztF3%w udziaB3%u paliwa (1/4 dla samochodu 5-miejscowego)
na konto (moBF%e wykorzystam do tego moje konto Allegro, chyba BF%e ktoB6%
ma innB1% propozycjEA%. JakieB6% eScrow?). W razie nie stawienia siEA% w
umF3%wionym miejscu i czasie pieniB1%dze przepadajB1% na rzecz reszty
podrF3%BFnych.
SprF3%bujEA% tak wyjazd zorganizowaE6%, BF%eby wyruszyB3%y w poczB1%tkowB1%
 trasEA%
dwa samochody, dalej pojedzie juBF% tylko jeden. Kierowca na pewno nie
zawali wszystkim wyjazdu a reszta bEA%dzie miaB3%a zagwarantowane koszty i
pewnoB6%E6 BF%e pojedzie.

JeB6%li ktoB6% nie zgadza siEA% na warunek wpB3%acenia wczeB6%niej zadatku =
liczy na to, BF%e "najwyBF%ej bEA%dEA% chory/a albo zaB6%piEA% i nie pojawi=
EA% siEA% w
umF3%wionym miejscu i nie poniosEA% BF%adnych kosztF3%w" - proszEA% nie
odpowiadaE6% na tego posta.

Czekam na propozycje/pytania.
--
Aleksander

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Nie potzebuję shuttla, bo lecę samolotem, ale też tam będę (29.02 & 1.03).
Osobom, które chcą sobie tam poszukać noclegu polecam setkę spirytusu przed
zajrzeniem do internetu. Poniżej stówy EUR nie ma nic, z łazienką i klopem w
pokoju od 120 w górę (wysoką). Lepiej odjechać jakieś 100km od Norymbergii
(w stronę Berlina lub Czech) i szukać po wioskach.

Jak ktoś będzie 29.02 wieczorem w Fürth albo też na targach, możemy się
umówić na jakieś pivo.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Czyzby miejsca w goscincach po 25EUR byly juz zajete ?

Ja proponuje udac sie DIeslem koszta bede wtedy niskie a sama Norymberga
i okolice bez problemu U-BAHN'em i autobusami.

Benzyniakiem nie ma nawet sie po co pchac przy dzisiejszych cenach paliwa.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Ja się wybieram na CeBIT. Cen hoteli tak samo bez setki nie ma co sprawdzać.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Na CeBIT polecam kwatery prywatne w Laatzen. Wygodnie (bo nie trzeba się
dusić w tramwaju czy S-Bahnie) i na ogół taniej niż w samym Hanowerze, nawet
żarcie w restauracjach jest tańsze. A dojście bardzo proste, można piechty.
Ale czy się coś poniżej 100 znajdzie, to też nie jest pewne.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

W większości tak. Było jeszcze kilka wolnach pokojów 6-osobowych po 140 czy
coś koło tego.

To jest oczywiste. Parkingi w okolicy są drogie. Najlepiej podjechać do
jakiegoś P+R (są oznakowane też na autostradzie) i stamtąd jechać autobusem,
S-Bahn lub U-Bahn.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Kwater szukal bym np w Zindorfie dojazd autobusem kilka minut do
najblizszego u-bahn'u. Zreszta podobnie okoliczne wiochy. Gasthof albo
Gasthause sie toto nazywa.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
Kwatery to kolejny temat, ale trzeba zaczB1%E6 od listy chEA%tnych. Nie
wszystko na raz, koledzy.
BEA%dB1% chEA%tni na przejazd, to siEA% bEA%dziemy dalej zastanawiaE6%.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Miejsce w pokoju wieloosobowym (hostel) od 14 euro wzwyBF%. Jest poza
sezonem. No i nie z rezerwacjB1% w przeddzieF1%. MyB6%lEA%, BF%e jak siEA%
wynajmie pokF3%j piEA%cioosobowy, bEA%dzie moBF%e trochEA% taniej. W centru=
hostele zaczynajB1% siEA% od 16 euro za nocleg. Hotele oczywiB6%cie, jak
kolega zauwaBF%yB3%, nieporF3%wnywalnie wiEA%cej.

Bardzo dziEA%kujEA% za cennB1% uwagEA%.
.
OczywiB6%cie i takie preferencje jestem w stanie uwzglEA%dniE6% jeB6%li b=
EA%dEA%
miaB3% z czego/kogo wybieraE6%.
Niestety na razie do wyboru jest pF3%ki co tylko benzyna i LPG. Diesli
niet.

[...]

Na bawarii nie szuka sie hotelu bo te sa z zalozenia tam drogie a tzw
gasthofu albo gasthausu z pokojami wtedy ceny sa smieszne obsluga bardzo
mila i mozna zamowic extra tanie jedzenie.

Hotele to sa dla tych co maja zbyt wysokie mniemanie o sobie albo za
duzo firmowej kasy do wydania.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

...albo samochodu pod łapą. Wiem, gdzie można przenocować taniej, ale
niestety potrzebny wtedy samochód. Wypożyczyć samochód kosztuje więcej, niż
różnica między ceną hotelu w okolicy, a "na wsi".

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

180EUR. Nie.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
To taniej zanocować, ETAP HOTEL w Erlangen, 10 km od centrum Norymbergi
238zł za pokój 3 osobowy, praktycznie 4 by się zmieściło :)
Piotr

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Gdzie tam taniej. Musiałbym dzień wcześniej wyjechać. Samochodem mi się nie
chce, pociąg kosztuje prawie tyle co samolot, a dzień pracy, czy nawet pół
dnia liczy się też. A w pokoju wieloosobowym nocować mi się nie chce, chyba,
że dwuosobowym z atrakcyjną osobą kompatibilnej płci :-).

Zresztą sprawdź, czy ten hotel ma wolne miejsca w czasie targów.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
SB1% juBF% cztery osoby chEA%tne, ale jedna siEA% waha.

WciB1%BF czekam na zgB3%oszenia/propozycje/uwagi.

Najprzyjemniej byB3%oby myB6%lEA% znaleBC%E6 kogoB6% "Last Minute", kto mi=
eszka
na trasie, gdzieB6% blisko granicy.

Taki ktoB6%, co to moBF%e pojechaB3%by, ale jak nie to teBF% nie koniec
B6%wiata.
W razie, gdyby ze "staB3%ej ekipy" siEA% nam ktoB6% wykruszyB3%, taki "Last
Minute" mF3%gB3%by, po telefonie, w ciB1%gu 2-4h podjechaE6% na trasEA% i
zaB3%apaE6% siEA% na przejazd za 50% "ceny regularnej".

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
Sprawdzałem, są wolne miejsca, nawet zakładając 3 osoby x180 euro to nam
daje 540 euro tutaj poniżej 60 euro, nawet dodając paliwo jest taniej.
Samolotem tez pewnie nie przylecisz wcześnie rano i nie odlecisz wieczorem,
więc i tak Cię noc czeka.
Norymbergę autem spokojnie w jeden dzień zrobisz bo drogi sympatyczne.
Pozdrawiam

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Jadę na 2 dni, więc tak. Jagbym leciał na jeden dzień, to spokojnie mógłbym
rano polecieć i wieczorem wrócić. Robiłem tak parę razy z różnymi miastami,
z Moskwą włącznie.
Co do noclegu to już pisałem, że nie lubię mieszkać z samcami w jednym
pokoju :-).

No bym zrobił, bo to jakieś 400km ode mnie, ale mi się nie chce jechać
samochodem.

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
Jak moBF%na lecieE6% na takB1% odlegB3%oB6%E6 samolotem? Jak samochodem je=
st
400km to samolotem pewno ze 300km.
Co to 15 minut siEA% leci? Za 180EUR?
Przyznam, ma kolega fantazjEA%, pieniB1%dze i czas.
To zupeB3%nie nie jest puB3%ap naszej wyprawy.

A propos, bo tak o muzeach spora czEA%B6E6% wB1%tku, pojawiB3% siEA% pomys=
B3% by
29.02 biegaE6% caB3%y dzieF1% po targach Embedded World albo Norybergii,
potem przenocowaE6% pomiEA%dzy NorymbergB1% a Monachium i nastEA%pnego dnia
odwiedziE6% Deutsches Museum w Monachium ( 8EUR ):

http://pl.wikipedia.org/wiki/Deutsches_Museum_w_Monachium

Co sB1%dzicie o pomyB6%le? Z Norymbergi do Monachium jest 170km, wiEA%c
wzrost wydatkF3%w na paliwo to moBF%e 15% w naszym przypadku. Wiem, BF%e to
nic takie 8h w najwiEA%kszym muzeum techniki na B6%wiecie, ale gdyby
wybraE6% co bardziej interesujB1%ce ekspozycje..

Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga

Samochodem 480km, samolotem 400. Leci się godzinę. Ale korki bywają,
budowy po drodze i w samolocie się zdrzemnę. Pojechałbym pociągiem, ale
czasy odjazdów do dupy. Musiałbym o 4 rano wyjechać, by zdążyć na
meeting. Teraz muszę wyjechać o 5 z domu, ale meeting zrobiliśmy
wcześniej przed Embedded i można się potem zająć targami.