Eltron 100U - pytanie o DIN5

Jak polutować gniazdo duży jack mono z wtykiem męskim DIN5 tak, aby podłączać instrument do wzmacniacza Eltron 100U?

Czy dobrze kombinuję?

Tip - pin-1 i pin-4 (ewentualnie jeden z nich)

Sleeve - pin-2

Pzdr, OMSON

Reply to
OMSON

W dniu 2013-04-23 12:32, OMSON pisze:

Raczej TYLKO jeden. Jeśli taki DIN ma jednocześnie wejście i wyjście, to zwieranie jednego z drugim może skończyć się tragicznie. Najprościej to zdejmij obudowę z tego Eltrona i zobacz co dokąd idzie.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

ak napisał(a):

Przelutowałem.

Pzdr, OMSON

Reply to
OMSON

Chyba go spaliłem :)

Reply to
OMSON

W dniu 2013-04-23 21:38, OMSON nabazgrał/nabazgrała/nabazgrało:

Ale co ? Wzmacniacz czy gniazdo ? G.B.

Reply to
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pisze:

Chyba wzmacniacz - VM nie reaguje teraz wcale, a wcześniej poszedł dymek z Eltrona... Nie wiem czy dobrym pomysłem było lutowanie sygnału do obydwu pinów 3 i 5 (może wystarczyło do jednego z nich?).

Pzdr, OMSON

Reply to
OMSON

W dniu 2013-04-25 09:34, OMSON pisze:

Nic się nie stanie o ile nikt tam czegoś nie przerabiał.

1, 2 - masa 3 - sygnał Nie pamiętam już czy 5 jest podłączona, ale jak jest to do 3. Sprawdź, schemat jest w sieci.
Reply to
RR