ELFA - ktos zamawial?

Do tej pory ELFE mijalem z daleka z roznych przyczyn ale teraz musialem
zlozyc tam zamowienie bo mieli cos co gdzie indziej detalicznie nie bylo
dostepne. No i nie wiem czy ja mam pecha czy nie. Pomijajac fakt fatalnej
ich strony, wyszukiwarki itp. mam problem z dostawa. Po wymiaie maili
dowiedzialem sie ze kurier ponoc byl (ciekawostka jak ktos jest 24 na dobe)
i ze zostawil awizo na poczcie druga ciekawostka bo nigdy zaden kurier awiza
na poczcie mi nie zostawial. Jesli ktos zamawial u nich jaies towary to moze
mi podrzucic z jakiej firmy kurierskiej oni korzystaja? Pani z obslugi
klienta mowi zeby isc na poczte po awizo (codziennie jestem na poczcie i
odbieram jakies paczki i zadnego awiza nie ma). Czemu ta panienka nie chce
podac bezposredniego kontaktu do firmy zebym sam sobie z nimi porozmawial o
przesylce. Mam nadzieje ze nie korzystaja z EMS bo to wyjatkowa tragedia.

Re: ELFA - ktos zamawial?

Poproś o nr listu przewozowego i jaką firmą kurierską to wysłali bo
zapewne ta paczka nie leży na poczcie tylko np w DHL lub innej firmie.

Pozdrawiam

Re: ELFA - ktos zamawial?

W ogF3%lnych warunkach sprzedaBF%y jest podane, BF%e wysyB3%ajB1% pocztB1%
2E%

--20%