Elementy zaciskowe do przewodów...

Witam, chcialem sie do Was zwrocic z jednym pytaniem: jak sie fachowo nazywaja i gdzie mozna kupic takie "druciki" zaciskowe do przewodow jakimi splatane sa przewody w nowych urzadzeniach. Chodzi mi dokladnie o drucik w elastycznym oplocie, ktorym oplata sie przewod i pozniej zakreca sie go (mozna go pozniej odkrecic i uzywac wielokrotnie). Najczesciej wystepuja one w kolorach czarnym lub bialym. Nie chodzi mi o opaski zaciskowe dzialajace na zasadzie zapadek sprzedawane w roznych dlugosciach w kompletach po np 100 szt. Sorki za pokretne tlumaczenie. Czy takie cos jest do kupienia gdziekolwiek? Pozdrawiam kN

Reply to
kN

Sat, 2 Feb 2008 01:03:41 +0100 "kN" snipped-for-privacy@yahoo.com napisał:

Sklep ogrodniczy albo supermarket budowlany. Często można to dostać w kolorze zielonym :-) W innym, szczerze mówiąc nie widziałem. W opakowaniu jest po prostu rolka tego drutu, w takim plastikowym koszyku z którego się to po prostu wyciąga (coś jak dispenser do taśmy samoprzylepnej) i blaszana obcinarka.

Reply to
__Maciek

Z zieloną "izolacją" kupisz w sklepach ogrodniczych.

Sat, 02 Feb 2008 01:15:42 +0100 __Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisał:

Tak to wygląda:

Na polskich stronach niestety nie udało mi się czegoś takiego namierzyć.

Reply to
__Maciek

Użytkownik "kN" snipped-for-privacy@yahoo.com napisał w wiadomości news:fo0ccs$705$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

a o zwyklej krosowce wasc zapomnial ?

wez kawalek skretki sieciowej (drut) sciagnij zewnetrzna izolacje i masz juz druciki

Reply to
MuNiO

Użytkownik "kN" snipped-for-privacy@yahoo.com napisał w wiadomości news:fo0ccs$705$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

np

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

kN pisze:

Zakradnij się do kuchni i sprawdź czy żona ma w kredensie rękawy foliowe do pieczenia kurczaka W niektórych konfiguracjach w komplecie jest taśma z takich drucików opakowanych w jakiś papier czy tworzywo (białe) odrywa się po jednym i zakręca końce rękawa. Przy okazji wytrzymuje temperaturę piekarnika

Reply to
rrrrrrrrrrr

To samo w woreczkach do zamrazarki.

Reply to