Elektronika Praktyczna do oddania

Powitanko,

Roczniki 2003-2009. Jak ktoś chętny to mogę podrzucić w okolice Piaseczna, lub Ursynów. Pod koniec tygodnia pójdzie na makulaturę.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

a wysyłka możliwa?

W dniu 2017-01-24 o 18:36, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

Jeśli koledze nie będziesz wysyłał, to ja odbiorę osobiście.

Reply to
Adam

Mam ten sam problem, Pawle... :-) Z tym że u mnie nie tylko EP ale i RE, EE i wiele innych nagromadziłem ...

Reply to
Pszemol

Dnia Wed, 25 Jan 2017 07:59:32 -0600, Pszemol napisał(a):

nagromadziłem ...

Nie myśleliście by się może spiknąć z jakąś biblioteką przy szkołach elektronicznych?

Reply to
Bo(o)t Manager

Powitanko,

Już nie ma problemu, Adam weźmie. Mam natomiast cały szereg oporników przewlekanych, muszę sie skontaktować z jakimś technikum.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Poczekaj na PiSowe szkoły branżowe ;-) Obawiam się, że w obecnych warunkach to na zmarnowanie...

Włodek

Te szkoły na zmarnowanie czy oporniki? ;-)

Reply to
Pszemol

Pan Pszemol napisał:

W tej perspektywie oporniki mogą się jeszcze przydać. Do wpinania w klapę chociażby.

HF5BS pisze:

Mam spory zapas oporników gigaomowych. Taki opór, to nie byle co!

Pan Pszemol napisał:

Jeden PAD to już za dużo.

Zagranicznyś, to wyjaśniam: "Prezydent Andrzej Duda". Taki fejsbuczano-kampanijnowyborczy idiomatyczny skrócik. ;-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

A wracając do tematu, to spotkałem się wieki temu z opisanym przez Ciebie rozwiązaniem we flakach z jakiegoś sprzętu pomiarowego. Część "wysokoomowa" była zrobiona w powietrzu na teflonowych wsporniczkach.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

użytkownik Piotr Wyderski napisał:

Teraz używa się obw. na podł. ceramicznym.

Reply to
V.L.Pinkley